מאמי זה עצוב אבל ממש יפה
תהיי חזקה זאת תקופה
והיא תעבור ואת תחזרי
לחייך ולשמוח הכל יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה עצוב מאמייי...
אל תדאגי הכל יהיה טוב
תמיד פה בשבילך =]
מואה
-דניאלו'ש-
דבר ראשון, ערכתי לך את הכותרת כי המאלך הפריע לי בעין.
דבר שני, אני כותב לך בול מה שכתבתי לפני רגע באשכול אחר:
מישהו חכם אמר לי פעם שכול עכבה לטובה.
כול מה שקורה, קורה מסיבה. "נסתרות הן דרכי האל".
תחשבי חיובי- יהיה חיובי.
אם את תישברי ותחשבי על להישבר, בסופו של דבר את
באמת תתנפצי ולא יהיה אפשרי לאחות את השברים.
תהיי חזקה.
אני פה, בשבילך..
QUOTE מישהו חכם אמר לי פעם שכול עכבה לטובה.
כול מה שקורה, קורה מסיבה. "נסתרות הן דרכי האל".
תחשבי חיובי- יהיה חיובי.
אם את תישברי ותחשבי על להישבר, בסופו של דבר את
באמת תתנפצי ולא יהיה אפשרי לאחות את השברים.
תהיי חזקה.
אני פה, בשבילך..
מסכימההה פשוט מילה במילה
הוציא לי את המילים מהפהההה
אהבתי נוראאאאאא
ואני פה בשבילךך בובה
יהיה בסדר תתני חיוךך
לפ יוווו
מור'צי 😊