עוד טיפה מהחומה נופלת,
מתגלגלת, מתנפצת.
הלב מתחיל לנשום, הרגשות מתחילים לצוף.
לצוף על פני המציאות, מנסות לעוף.
עוד מסיכה מתפוררת
עוד שקר מתגלה.
המציאות הכואבת הופכת מאושרת.
והכול בזכותך, בעזרתך.
אתה לימדת אותי לאהוב,
אתה לימדת אותי רק טוב.
גרמת לי לבכות, גרמת לי לשמוח
גרמת לי מהצרות לשכוח.
עוד מסיכה מתפוררת
עוד שקר מתגלה.
המציאות הכואבת הופכת מאושרת.
והכול בזכותך, בעזרתך.
אז כול מה שנותר עכשיו זה לומר לך תודה.
לאחל לך רק אושר, שמחה ואהבה.
אני פה, אוהב אותך, גם אם לפעמים- זה לא נראה.
~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~
נכתב לבן אדם מאוד ייקר לי..
אני א ו ה ב אותך! 😁
אני אגיד את זה שוב ?
אתה כזה מ=ו=כ=ש=ר ... אתה כותב כל כך יפה .. אהבתי 😊
תודה לך מתווקקתתי..😊
העלית לי כזה חייוכייששן..😊
אתה באמת מקסים... 😊
בן כמה אתה?
אושריקי אתה נשמה טובה
הלוואי שכל החיים תחייך ויהיה לך טוב
זה מקסים תמשיך לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושריי?.
כמה אפשר לומר?
אתה פשוטט מוכשרררררררר
אין על הכתיבה שלךך
סוחפת, מצמררת, מהממתת, פשוט במילה אחתת?? מווווווווושלמת
אהבתי את הקטע..
ואני אוהבת אותךך
למרות שנעלמת לי בזמן האחרוןן הא?!
אוהבת המוןןןן
רותמי =]
QUOTE (רותם-יוני @ 24/01/2007) אושריי?.
כמה אפשר לומר?
אתה פשוטט מוכשרררררררר
אין על הכתיבה שלךך
סוחפת, מצמררת, מהממתת, פשוט במילה אחתת?? מווווווווושלמת
אהבתי את הקטע..
ואני אוהבת אותךך
למרות שנעלמת לי בזמן האחרוןן הא?!
אוהבת המוןןןן
רותמי =]
^^^^
ואו היא כל כך צודקת מאמי
אתה מוכשר ברמותתת
בן כמה ?..
😮
ביי .
חחחחחחחח,, נו רציני 😮
כמה אפשר להיות מוכששר ?!
אני אומרת לך את זה כל פעם [ !!! ]
אבל לא נמאס לי אף פעם,
כי זה נכון, ונכון מ~א~ו~ד !
33>
ובקיצור ? זה מעללף !
כבר הבננת ; ]
דדדדאאאי
איזה י-פ-ה
אתה פשוט כישרון מהלך
אהבתי ואוהבת את כל השירים המושלמים שלךך
כל כך כיף לקרוא אותםם =]]]
ואני עם מורןן..
הלוואי שתמיד תחייך 😊
מוואה
-דניאלו'ש-
וואי וואי,
איזה חיוך יופלה יש לי על הפנים, אתן לא מתארות לעצמכן!!!😊😊😊
למי ששאלו, אני בן 15 וקצת..
תודה רבה לכן על כול המחמאות.
אני לא חושב שאני כותב יפה, אני פשוט רואה
בכתיבה שלי כדרך להביע את עצמי.
שמח שאני מצליח להעביר את הרגשות שלי..😊
וואלה ריגשתן..
מהמם.
רק..רגשות זה זכר...:$
אוהבת אותך, חתיך.
קבבי שללי,
תיקנתי..😊
תודה רבה... כיף לראות שוב
תגובות שלך בקטעים שאני כותב..😊
מדהים מדהים מדהים!!!
אין גבול לכישרון הזה שלךךך
פשוט ואוווווווווווווו
אבהתי נוראאאאא
ורואים שזה נכתב מהלב
אוהבתת...
ואל תפסיק לכתובב
מור'צי 😊