את השורשים יש לעקור מחוץ לאדמה
אין טעם לשמור על מה שכבר נפגע
את האהבה אסור להדחיק , צריך להרחיק
צריך לשכוח , לא למרוח ..
אין טעם סתם להמשיך ..
את השורשים יש לעקור מחוץ לאדמה
לאהוב ללא גבולות , גם בזמן המתנה
לנטוע משהו חדש, בר מזל
משהו שיצמיח הרבה אושר, ולא יהיה מחדל
גם שסוף העולם נראה כמשהו שקרב,
גם אם אתה מרגיש לאהבה כה רעב
קח נשימה ארוכה וחשוב
האם כל זה שווה את סבלך ? האם זה טוב בשבילך ?
😊
סתםםם כתבתי !
מ=ד=ה=י=ם!
ושאלה טובה מאמי 😉 חחחח
תמשיכי לכתוווב בובההההה
מווווווווואה
מהמםםםםםםם
ואיי איזה מהמם מדהיםםםם
ואיי איזה יאפהה זה את ממש מוכשרתתת
תמשיכיי אל תפסיקי לכתוב דברים כל כך יפים כאלהההה
מואאאאאאאאאאאאאאה
אני מצפה לעוד חחח, את כותבת מדהיםםם
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (hila1990 @ 23/01/2007) אח .. כזאת מוכשרת !!!!!
מסכים עם כול אאותת !$#@
כתיבה מטריפפפה יש לך! 🙄
יוואאוו איזה קטע יפהה
איזהה כתיבההה מהממתת
גאדד היא כזאת יפהה..
באמת שאני חולה על הכתיבה שלךך
וגם עלייךךךך
נעלמת ליייי!@#
שמרי על קשר מאמי..
אוהבת אותךך כל כךךך
רותמי =]
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 23/01/2007) מהמם !# אהבתתי 😊)))))
כננ"ל 😊
אי אפשר שלא לאהווב !!@ (:
😮
איזה מושששלםםםם
עאלק "סתם כתבתי"
הלוואי שאם אני סתם יכתוב זה מה שיצא ליי
פשוטט מ-ד-ה-י-ם
אין לי מילים
את כשרונית בטירוווווווף
אאאוווהבבתת
-דניאלו'ש-
חח איזה מקסימים אתם 😊 , המון המון תודה !
תמיד אתם מצליחים להעלות לי חיוך על הפנים , אפילו ברגעים שהוא צונח מטה ..
רותמיק גם אני התגעגעתי נשמתי , מבטיחה להיות יותר בקשר
לילה טוב כולם , אוהבת [:
אי דונט בליבבבבבבבבב
כישרוניתתתת!!!
שזה פשוט לא יתואררררר
קטע מקסיםםם
אהבתי ברמותתת
כתיבה מטריפה חודרת עמוקההה
אין מה להגיד אפילוו
אין לי כבר מיליםםםםם!
אל תפסססיקיייי לרשוםםםםםםםם
מור'צי 😊