"את ראית את אהובך
עם חברה שלך הולך
יד ביד מחובקים
מתנשקים מול הגלים"
דמעות זולגות
לא מפסיקות
שוכבת על המיטה
ובוכה.
השיר הזה חוזר על עצמו
מתאר את המצב שלי איתו
מתפללת בשקט לאלוהים
שיוציא לי אותו מהחיים
אני לא יכולה יותר
העצב אותי הורג
הכאב את גופי כבר שיתק
ולא יכולה יותר לחייך
הרסת אותי
פגעת בי
הלכת איתה
נדרת אהבה
לחברתי הטובה
שברתם את ליבי
אין לזה מרפא
יותר לא יכולה..
נשמתי מ ת ע נ ה
נפשי נ.ד.מ.ה
עכשיו אתה יכול לשמוח
מתתי
-דניאלו'ש-
דניאלו'שש את כותבת מקסים
יצא ממש עצובב
תהיי חזקה זאת תקופה והיא תעבור
את תיראי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 23/01/2007) דניאלו'שש את כותבת מקסים
יצא ממש עצובב
תהיי חזקה זאת תקופה והיא תעבור
את תיראי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי שלי
אבל זה סתם שיר, לא עליי =]
מוווואה
-דניאלו'ש-
וואוו מאמי הכתיבה כ"כ יפה
ואני כ"כ כ"כ כ"כ שמחה שזה לא עליייייך!!!
מוווווואה אוהבת
ותמשיכי לכתוב
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 23/01/2007) וואוו מאמי הכתיבה כ"כ יפה
ואני כ"כ כ"כ כ"כ שמחה שזה לא עליייייך!!!
מוווווואה אוהבת
ותמשיכי לכתוב
תודה חיים שללי =]]
מווווווואה
-דניאלו'ש-
ואיי איזה עצוב זההה 😢
אני מקווה שזה לא אמיתי מה שקרה בשיר..
חוץ מהקטע שמתת..
טוב הקיצר זה ממש יפה, נראה כאילו יצא מהנשמהה..
תמשיכי לכתוב י'מוכשרת אחתת
רק באירועים יותר שמחיםם
חחח 😛
אבל שיר מעלףףףףףףףף
מואאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
ד"א גמאני כותבת,אבל סיפור ==> מוזמנת [קישור בחתימה]
בטוחה שזה לא עלייך?
כבר שני קטעים הם על אותו נושא..
את יכולה לדבר איתי על כול דבר באייסי, באמת..
אני פה להאזין, להקשיב ולייעץ..😊
ייצא מדהים, במלוא מובן המילה!
QUOTE (-שחרווניי- @ 23/01/2007) איזה עצוווב זה .. :\
האמת כואבת...
QUOTE (loisana11 @ 23/01/2007) ואיי איזה עצוב זההה 😢
אני מקווה שזה לא אמיתי מה שקרה בשיר..
חוץ מהקטע שמתת..
טוב הקיצר זה ממש יפה, נראה כאילו יצא מהנשמהה..
תמשיכי לכתוב י'מוכשרת אחתת
רק באירועים יותר שמחיםם
חחח 😛
אבל שיר מעלףףףףףףףף
מואאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
ד"א גמאני כותבת,אבל סיפור ==> מוזמנת [קישור בחתימה]
תודה מאמי..
לא זה לא אמיתיי...
ואני יכנס בהזדמנות לסיפור =]
-דניאלו'ש-
QUOTE (oshri_Ok @ 23/01/2007) בטוחה שזה לא עלייך?
כבר שני קטעים הם על אותו נושא..
את יכולה לדבר איתי על כול דבר באייסי, באמת..
אני פה להאזין, להקשיב ולייעץ..😊
ייצא מדהים, במלוא מובן המילה!
תודה מאמי שליי.
אוהבתת
-דניאלו'ש-
אמאאאאאאאאאאא
מצמרררר
ממש מדהיםםם
ועצוב
מלא ברגשששש
בטעות אפשר להבין שזה עלייך מרוב שהכתיבה אמיתי
חודרתתת,עמוקה
אין מילים
אלתפסיקי לרשוםםםםםםם
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 24/01/2007) אמאאאאאאאאאאא
מצמרררר
ממש מדהיםםם
ועצוב
מלא ברגשששש
בטעות אפשר להבין שזה עלייך מרוב שהכתיבה אמיתי
חודרתתת,עמוקה
אין מילים
אלתפסיקי לרשוםםםםםםם
מור'צי 😊
תודה חיים יפים שללייי
התגעגעתיי אליייךךךך =]
מוואה
-דניאלו'ש-