אז הלכת
לא השארת סימן
בתוכי הכאב לא מרפה
הדמעה כבר זולגת
הלב מתקשה
הבנתי .. אתה אותי כבר לא רוצה
אז עזבת
בלי להודיע לי קודם
לא טרחת
אולי גם לא חשבת
הדמעות ממשיכות ליפול
רגילות לפציעות
הדם נעשה קר
בלעדיך הכל מרגיש מנוכר
לא חושבת על המחר
לא מתמקדת גם בהווה
את העבר מוחקת
הבנתי .. אתה אותי כבר לא רוצה
וואי, מדהים ומרגש 😮
זה אמיתי, לירני ?
אם כן, יהיה טוב [:
3>
יא' חתיכת מוכשרת P :
=[[
יהיה טוב מאמי שללי
את כותבת מדהים ביוותררר
אם את צריכה משוו... אני פהה =]
מוואה
-דניאלו'ש-
גרררר..
כבר רציני שאין מה לכככתווב!
כול פעם את מפתיעה מחדש!
אהבתי..
מקווה שנהנית בהליכה עם אמא..😊
אוהב אותך בובי!!! 😁
זה עלייך מאמי ?
עצוב 😢
מסכימה עם אושרי, את באמת מדהימה כל פעם מחדש .. זה מדהים כמו כל דבר שאת כותבת !
תודה מדהימים שלי 😊
וזה לא עליי , סתם כתבתי ..
חחח וקטנצ'יק מזה נהניתי בהליכה !
אוהבת ..
חחח לירני בדיוק אני משלימה דברים כי לא הייתי כאן
הרבה ואני מרגישה שאני חוזרת לעצמי
מקטע לקטע אני יותר מופתעתת
אין אני פוסקת! את פשוט כישרון מהלךךך
תעשי עם זה משהואאא
את ענקיתתתתתתתתת
אוהבתךךךךךךךךך
ואוייי לך עם תפסיקי לכתובבב
לפ יוווו
מור'צי 😊
אוייש מורצ'י כמה שאני אוווהבת אותך ! 😊
QUOTE (פיקולו @ 24/01/2007) חחח לירני בדיוק אני משלימה דברים כי לא הייתי כאן
הרבה ואני מרגישה שאני חוזרת לעצמי
מקטע לקטע אני יותר מופתעתת
אין אני פוסקת! את פשוט כישרון מהלךךך
תעשי עם זה משהואאא
את ענקיתתתתתתתתת
אוהבתךךךךךךךךך
ואוייי לך עם תפסיקי לכתובבב
לפ יוווו
מור'צי 😊
איתה בכל מילללללללללה^
מואה אוהבת