שוב המלח על הפצעים,
משאיר אותם פתוחים, פעורים.
הכול עצוב, קודר,
גורם ל ה י ז כ ר.
נזכרת פעם, איך אני ואתה
איך אני ואתה כמעט,
כמעט הגשמנו את אותה ה א ה ב ה.
אבל מאותם המבטים,
מאותה ההרגשה
כול שנשאר זה
רגש של אכזבה, של החמצה.
היום אני עוזבת, פורשת כנפיים.
אוהבת אותך, אבל רק לבינתיים.
אז תדע לך שאני כבר לא שלך,
למרות שאת ליבי פתחתי לפנייך.
מווותק שלי, את יודעת על מי זה.
אני רוצה להגיד לך, ולהזכיר לך שהוא הפפססיד!
הוא זה שהחמיץ!!!!!
את בן אדם כ"כ מדהים..
מגיע לך את הטוב ביותר!
ואם הוא "רצה" אותך, אז אני באמת ובתמים מאמין שהוא היה עושה משההו!!!!!!
ה ח י י ם שלי את! 😁
איזה מאמי אתתה 😊
זה כזה יפפה !!!@
תמשיך לכתוב [:
( נו ברור שתמשיך XD כי איך אפשר לפספס כישרון כזה 😊? )
אושרייייייי מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין על הכתיבה שלך מלאך מזה אהבתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאא אושרי ממש אהבתיי
אתה כותב כ"כ יפה
וכ"כ אמיתי!!!!
מוווווואה
-מאיה-
מ-ד-ה-י-ם
ממש אהבתתיי =]
מואאה
-דניאלו'ש-
איזה חמוד !!!
איזה כייף למי שרשמת את זה 😊
מדהים ..
אח כזה מוכשר אתה !
אאיי אאיי,
איזה תגוובבות!!!😊
אאווהב אחת אחת מככןן!!!😊
מדהימות משהו..
וואו איזו כתיבה מדהימה ..
ואפילו בלי לדעת על מי מדובר ומה בעצם התחולל לו שם בתוך סיפור האהבה הזה,
אני יכולה להסכים עם אושרי ולחדד ולהגיד ש 'לטנגו צריך שניים' ..
אם באמת האהבה קיימת, היא תופיע ובגדול, ואם לא .. כנראה שהיא לא קיימת במלואה
אוהבת ..
צודקת כ"כ..^^^
תודה על התגובה!!!!😊😊
גאדדדדדדדדדדדד
אושריקקקקקקק
כישרון שכזההההה!!
אבהתי נוראאאא
ויפה מצדך :]
אל תפסיק לרשום
ואני עם לירנייי
לפ יווו
מור'צי 😊