זה כל כך אמיתי:
זה המבט שכבש אותי,
וזה אתה, פשוט אתה
אתה שגורם לי להתבלבל
אני כבר לא חוששת, כבר לא פוחדת,
כן אני א.ו.ה.ב.ת
אני מודה
נשביתי בקסמי האהבה
וזה מדהים, וזה נפלא,
אם היית מבין שקשה לי איתך
ולמרות זאת לא יכולה בלעדיך,
אתה פשוט נגעת בי,
אני רוצה אותך איתי.
רוצה שתהיה שלי
מייחלת לרגע שתבין, שתדע
אך לא עושה כלום כדיי שתקשיב שתשמע..
זה קשה, הכל כל כך לא מובן
אני מרגישה שאני מאבדת את תחושת הזמן
זה קרה לי בעבר, אך הכל אצלי כל כך ראשוני
זה כל כך אמיתי..
רק אתה, ואני..
לעולם לא יחזור:
וגם אם תדע
וגם את תשמע
כלום לא יקרה, לא ישתנה
שום דבר חדש לא יתגלה,
אני יודעת, מבינה ומפנימה,
שאתה לא רוצה
והאם בכלל כדאי לנסות? כדאי שאעשה?
האם כדאי להגיד, לומר, לדבר?
או שפשוט מראש אוותר?
מה לעשות.. לאן לפנות?
הרי בתוכי אני יודעת שממך אין לי למה לצפות..!
אתה מכאיב, םוגע
ואז חוזר לעצמך, כאילו כלום לא קרה
לפחות כך זה מבחינתך.
אבל זהו..
הגיע הזמן לעצור את המשחקים
להפסיק את כל הדברים הסתמיים..
זה קשה, וזה לוקח זמן
אך אני ממשיכה לא נשארת תוקעה כאן..
משמיכה הלאה, איתך או בלעדיך
מבטיה קדימה
לא מסיטה לשנייה את המבט לאחור
מה שקרה, זה עבר, ולעולם לא יחזור..
אז ככה..
מה שכתוב פה נכתב לפני כמה זמן [לא זוכרת בדיוק]
זה כבר לא רלוונטי עליי
מה שהיה היה..
עכשיו יש דברים חדשים שקורים..
איתו.. אבל נראלי שיותר טובים..
מהקטעים האלו רואים שלא ממש דיברנו על מה שיש בינינו, נכון?
אז דיברנו על זה כבר..
ובאמת? שזו הקלה מבחינתי..
ירדה מין אבן מהלב ככה.. חח
תודה לכולכם שהייתם איתי..
עודדתם,
באמת שתודהההההההה
אוהבת את כולכםםםם!@#
מוווווווווווווווווווווואע 😘





