אני כולי דמעות
לא יודעת מה קרה...
את רוצה לשתף? רואים שכואב לך
מאמי תהיי חזקה
גם אם הוא עזב הוא אוהב אותך
גם אם הוא איכזב אותך ולא מראה את זה
את העולם שלו את הכל בשבילו
חוץ ממך אין לו כלום
הוצאת כל כך הרבה רגשות
של אכזבה כאב אהבה פחד
מלאא פשוט הכל ביחד והצלחת לגעת לי בלב
תהיי חזקה אם את רוצה דברי איתי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי בדיוק מילים. .
זה מלא בכאב ועצוב לי, כי אני דיי מזדהה עם הקטע.
גם לי אין אבא. אולי הוא לא עזב פיזית, אבל הוא עזב עם האהבה שלו,
עם החום שהוא העניק פעם, עם הנשיקת לילה טוב לפני השינה.
:\
עושה רע להיזכר.
אני חושב שהכי טוב בשבילך שתדעי
שכול אדם עושה טעויות, וככה גם האבות שלנו.
הם יילמדו מהם רק כשהם ייתעוררו.
כשהם יתחילו להבחין בין הרע אל הטוב,
בין המציאות לדימיון ובין מי שבאמת אוהב אותם
לסתם אנשים קרים.
אם את צריכה משהו, אני במסנג'ר - oshri_o@walla.co.il
או באייסי- 279471006
אושרי. .
וואוו איזה עצוווב...
מאמי תהיי חזקה...
הכל יהיה טוב מהטיחה לך!!!
אני פה בשבילך אם את צריכה משו...
ודבריתי איתי באיי סי אם באלך280522642
אני רווצה לדבר איתך...:]
ואווווווווווווווווו...
רואים שכתבת את זה מהלב..
רואים שכואב לך...
המון אנשים עושים טעויות בחיים...
אל תדאגי הכל יעבור..מבטיחה...
אם את רוצה משו אז..
324886971..
תמיד פה בשבילךך...
-יסמיני:]-
יוא מאמיי
כולי צמרמורוווותת
איזה עצוובב ומרגשש=[[
אם את צריכה משו אני פהההה
אווווהבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE אני כולי דמעות
לא יודעת מה קרה...
את רוצה לשתף? רואים שכואב לך
מאמי תהיי חזקה
גם אם הוא עזב הוא אוהב אותך
גם אם הוא איכזב אותך ולא מראה את זה
את העולם שלו את הכל בשבילו
חוץ ממך אין לו כלום
הוצאת כל כך הרבה רגשות
של אכזבה כאב אהבה פחד
מלאא פשוט הכל ביחד והצלחת לגעת לי בלב
תהיי חזקה אם את רוצה דברי איתי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצובב כל כךךך
אני עם דמעות בעיניים
אני פה בשבילך תמידדדד
לכל דברר
לפ יוווו
ותיהיה חזקה בובהההה..
מור'צי