כשבתוכו חם ונעים
בחוץ הכל קר אליך יש געגועים
והלב נקפא ונשבר
אבן קשה הולכת ברחוב
אינה יודעת את מי והאם לאהוב
טיפות עצובות מתנפצות לרסיסים
זוהרים בין הברקים
האם אתה אותי עוד אוהב או האחרת שוותה לך את הלב
גשם של געגועים מתנפץ
לי בלב למרות שיש לי אותו
רק אותך רוצה קרוב
נשברות מתנפצות קפואות כמו הסלע
לי כאן בתוכו נעים בודדה נשארת לבד רק בגללי
קרן אורי שגם היא נעלמה יחד איתך
אתה עוד איתי או שאיתה
איפה אתה הטיפות נשברות
איפה אתה רק תגיד, תן רק משהו קטן סימן חיוך נשיקה
נשבר לרסיסים מתנפץ והולך כמו סלע
ענק נשבר וכואב לי יש אותו ורוצה אותך
אוהבת אותך רוצה לחזור הביתה לרסיס האור שנעלם.
ואי ממש מדהים את כותבת באמת יפה..
תמשיכי לכתוב תמיד
שירושית מדהימה שלי ! כיף לקרוא דברים שאת כותבת !
את כותבת מדהים בובה , רוצה לראות עוד דברים
ומקווה שזה לא אמיתי
מתגעגעת
איזה עצווביי =[
אבל מדהים בשביל פעם ראשוננה =]]]]
מקווה שזה לא אמיתיייי
מואאה
-דניאלו'ש-
ראיתי את הכינוי נכנסתי מהר מהר..
שירווש, זה אני, אושרי!😊
אהבתי, ובשביל פעם ראשונה זה פשוט מ ט מ ט ם!
תמשיכי לכתוב ו-וא וא... סמדר שיר 2 תהיה לנו פה! (חחח, לא יודע
שמות של אחרות..:S חחחח)
קיצר, בקשר לשיר.
רואים שהוא אמיתי, ומהמעט מידע הכללי שיש לי
עלייך, אני כמעט בטוח שזה אמיתי.
אז עצה קטנה לי אלייך- אל תחיי בשאלה "האם?",
תחיי את ההווה, את העכשיו!
ותראי איך הסלע לא ישבר, איך ההטיפות בכלל לא ייצאו כדי
שהן ייתנפצו לרסיסים.
תחייכי, את באמת אבל באמת הכי יפה כשאת מחייכת!
ובואי לבקר מידיי פעם!
תני את התענוג לשטוף את העיניים עם היופי שלך! ;]
אוהב אותך מותק!
ובאמת, אם את צריכה משהו- אני פה!
QUOTE רואים שהוא אמיתי, ומהמעט מידע הכללי שיש לי
עלייך, אני כמעט בטוח שזה אמיתי.
אז עצה קטנה לי אלייך- אל תחיי בשאלה "האם?",
תחיי את ההווה, את העכשיו!
ותראי איך הסלע לא ישבר, איך ההטיפות בכלל לא ייצאו כדי
שהן ייתנפצו לרסיסים.
תחייכי, את באמת אבל באמת הכי יפה כשאת מחייכת!
מסכימה איתווו
אל תפסיקי לרשוםםם
אין מלים
פשוט מעלףףף
לפ יווו
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊