מנסה לשכוח
ולא נשאר בי כוח
מנסה להתעלם
אך זה מתעצם
כל יום זה גובר
ולא עובר
עד מתי השאר
עם כל הרגש הזה :\
איזה יפפהה
ועצוביי =[
אל תדאגי מאמי שליי
יהיה טוווב =]]]
מווואה
-דניאלו'ש-
מאמי זאת תקופה והיא תעבור
תהיי חזקה הכל יהיה טוב
אל תפסיקי לקוות
ותמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/01/2007) מאמי זאת תקופה והיא תעבור
תהיי חזקה הכל יהיה טוב
אל תפסיקי לקוות
ותמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה..
ובהצלחה
מווווואה
מאיה
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 22/01/2007) QUOTE (נאפי @ 22/01/2007) מאמי זאת תקופה והיא תעבור
תהיי חזקה הכל יהיה טוב
אל תפסיקי לקוות
ותמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה..
ובהצלחה
מווווואה
מאיה
^^^
איתם
מאמי זה עצובי
אבל יפה נוררא
מדהיםםם
וכמו שמורני אמרה זאת רק תקופה
ויהיה טוב בובה רק תאמיני בזה
ותחייכי :]
אוהבתך
ופה בשבילךךךךךךךך
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 25/01/2007) מדהיםםם
וכמו שמורני אמרה זאת רק תקופה
ויהיה טוב בובה רק תאמיני בזה
ותחייכי :]
אוהבתך
ופה בשבילךךךךךךךך
מור'צי 😊
מסכים..^^
יפהה...
תדעי מאמי גם השעה הכי קשה בחיים --> זה לא יותר מ60 דקות.
יהיה טוב.