הרגשה של סחרחורת
איבוד שפיות
חשה מאויימת
רוצה ללכת לאיבוד
בכניסה למערבולת
בתוך אינספור שקרים מכוערים
היא מוצאת את עצמה לבדה
רגע לפני איבוד החיים
בדיוק בפנייה החדה
על הכביש המהיר
בין עלייה וירידה
שומעת את השקט
המוות מחכה לה בפינה
הרמזור מראה אדום
על פניה וגופה צבע זהה
החולשה בגוף מתעצמת
לכאב שלה דבר לא משתווה
המכונית נעצרת
ליבה כמעט נדם
עם הסכין החדה על הבטן
יצאה לה עוד טיפה של דם
הרגשה של סחרחורת
איבוד שפיות
חשה מאויימת
רוצה ללכת לאיבוד
יאאאאמההההההה
איזה מצמררר
אני עם דמעות בעינייםםם
זה כל כך יפפהה
וממש נגע ביי
דיי אני שוב פעם יגיד לךךך
אין על הכתיבה שלךך
את פשוט ה-ו-ר-ג-ת
אווווהבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 22/01/2007) יאאאאמההההההה
איזה מצמררר
אני עם דמעות בעינייםםם
זה כל כך יפפהה
וממש נגע ביי
דיי אני שוב פעם יגיד לךךך
אין על הכתיבה שלךך
את פשוט ה-ו-ר-ג-ת
אווווהבתת
-דניאלו'ש-
את יודעת לבטא מלא דברים
בכתיבה שלך כל כך אהבתי
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/01/2007) QUOTE (סקסי-ליידי @ 22/01/2007) יאאאאמההההההה
איזה מצמררר
אני עם דמעות בעינייםםם
זה כל כך יפפהה
וממש נגע ביי
דיי אני שוב פעם יגיד לךךך
אין על הכתיבה שלךך
את פשוט ה-ו-ר-ג-ת
אווווהבתת
-דניאלו'ש-
את יודעת לבטא מלא דברים
בכתיבה שלך כל כך אהבתי
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו
באמת מרגש ומדהים
אן על הכתיבה שלך
לוב יו
**שרון**
אמאא באמת מצמרר,
מפחיד..
כתיבה מעלפת ומיוחדת
מווווואה
ואוווווווווו .
😮
מפחיד, מהמם, מרגש, מצמרר, ובקיצור ?!
מושללם !!@ 😮
וואי וואי!
רציני אני כבר לא יודע מה להגיד..
הקטע הזה פשוט השאיר אותי פעור פה!
אהבתי כ"כ!!!!!!!
😮 את כותבת יפה
כמו שאמרו את יודעת לבטא את הדברים בכתיבה שלך
אהבתי
וואוו !
ממש העביר בי צמרמורת..
קטע מלא עוצמה..
אהבתי [:
אוההבת
ליאני 😊
ואווווווווווווווווו
לירני
אני בשוקקקקקקקקק
איזה מצמרררר
פשוט מדהיםםםםםםם
איזו צורת ביטוי
כתיבה מעלפתתת
אל תפסיקי לרשום בובההה
אוהבתךךךךךךךךך
מור'צי 😊