אני פוחדת,
אי לא בטוחה,
אני לא יודעת,
אני לא אמיתית,
אני מבולבלת.
אני- פשוט לא אני.
אתה?
אתה בטוח,
אתה מציאותי,
אתה יודע,
אתה אמיתי,
אתה תמיד היית אתה,
לא כמוני-
לא מרגיש כמו מאחורי מסכה.
זה כל כך כואב,
זה פוגע,
זה מאכזב.
לא אותך- אותי,
זה לא אתה- זו אני,
הכל בגללי!
לו רק ידעת-
מי אני, עצמי,
הכל היה שונה-
אני בטוחה!
---------------------
זה השיר הראשון שאני מפרסמת כאן.
כתבתי אותו בתקופה דיי עצובה שעברה עלי.
תגיבו😊
וואוו!
זה מדהים!
כל כך עמוווווק . .
אין. .זה מוווושלם .
מוכשרת מוכשרת ו. . מוווווכשרת !
תמשיכי לכתוב תממיד הבבנת?! יווופי (:
מואאאאאה 3>
חח.. תודה😊
אני ימשיך לכתוב, אל תדאגי3>
ואוו מדהיםם((:
אין לי מילים... פשוט מדהההים!!((:
וואאווווו
איזה יפפפה אמאא
פשוט מדהיםםם
איזה כישרון יש לךךך
תמשיכי לפרסם מאמי =]]
מוואה
-דניאלו'ש-
מצטרפת לבתאלוווווש
מאמי תמשיכי לכתווב
וכמובן לפרסםם..
וברוך הבא לאתר😊
מווווווואה
ופה בשביל תמיד
-מאיה-
מאמי ברוכה הבאה לאתר
ואו זה מדהים זה מושלם
את כל כך מוכשרת
אן לי מילים
עם באלך יש לי כאן שתי סיפורים
צחוק הגורל ולא מושלמת
את מוזמנת לקרוא
יש קישור בחתימה 😁
לוב יו 😛
**שרון** 😂
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
את כותבת מקסים תמשיכי לכתוב המון
אני מקווה שהתקופה כבר אחרייך
ואם לא תהיי חזקה הכל יסתדר
אני מבינה איך ההרגשה כשנמצאים עם מסכה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נפלאא ! נורא אהבתי את דרך הכתיבה שלך ..
והכי חשוב - שמחה שהתקופה ההיא מאחורייך ..
ברוכה הבאה לאתר (:
וואוו!
זה מדהים!
כל כך עמוווווק . .
אין. .זה מוווושלם .
מוכשרת מוכשרת ו. . מוווווכשרת !
תמשיכי לכתוב תממיד הבבנת?! יווופי (:
מואאאאאה 3>
אין מיליםםם
מדהים
מסכימה איתההההה:]
לפ יווו
ואל תפסיקי לרשוםםםםםםםם
מור'צי 😊
קודם כול, ברוכה הבאה לאתר.
אני אושרי, המנהל של הפורום הזה ושל פורום "כתבות".
אני שמח שבחרת לשתף אותנו פה עם הדברים שאת כותבת,
ואני עוד יותר שמח בגלל עצם העובדה שזה פשוט מ ד ה י ם.
אני לא יכול לתאר עד כמה אהבתי, והזדהתי עם הקטע.
תמשיכי לכתוב, ומאחל לך אפילו רק חצי הנאה מכמה שאני נהנה מהאתר.
ממש ממש תודה לכולם..(:
בקרוב אפרסם עוד שיר שכתבתי, מקווה שתאהבו.
3>
ווואיי ממש ממש יפה!!
אני מסכימה עםם בתאלוש:]
=אל=
תפסיקי לכתוב..את מוכשרת מאמי..
שמחה שעברת את התקופה..(ב"ה)
אוהההההההההבת
-רעות-