כבר חודש חודש שלם שאנחנו פשוט מתעלמים...
ולמה זה אנחנו לא יודעים...
ואנחנו גם לא שואלים
פעם כשזה היה קורה שנינו היינו עצובים
ואז גם היינו מדברים על כל הדברים
ועכשיו, עכשיו לך זה כבר לא כואב
ולי, לי נשבר הלב...
לך כבר אין את אותם זיכרונות
אתה כבר משחזר שיחות עם בנות אחרות
ואני, אני עם אותם זיכרונות ואותן שיחות
הן רק במוחי שוב רצות ועוברות
אז למה, למה זה קורה
למה אהבה זה דבר כל כך קשה
למה לא יכולנו לפתוח הכל בהתחלה
שאז עוד היה לך אלי קצת אהבה
אבל אם זה קרה, זה רק לטובה...
אבל הכאב שנשאר זאת בעיה
והכאב.. הכאב גורר דמעה
כבר חודש חודש שלם שאנחנו פשוט מתעלמים...
ולמה זה אנחנו לא יודעים
אנחנו גם לא שואלים...
😢 😢 😢 😢 😢 😢
ואייי איזה יפהההההההההההההההההההההההה
זה עצוב ממש עצוב 😢
אבל זה ממש יפה ומרגש..
ממש רואים שכתבת את זה מכל הלב!!!
את כותבת מדהים..
מקווה שתכתבי דווקא שיהיה לך יותר שמח, ופחות עצוב..
ואת צודקת עם קורה משהו ==> זה הכול לטובה!!!
בסוף הכל מסתדר..
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
ואוווו בובה פשוט שיר
מ=ו=ש=ל=ם!
כ"כ אהבתי, כ"כ הזדהיתי..
כ"כ עצוב וכ"כ נכון...
כל מילה שלך נכונננננה
תקשיבי בובה אני שונאת תקטעים האלה
אבל את צודקת..
מה שצריך לקרות קוווווורה!
תני לגורל להוביל אותך ולעזור לך!
אני בטווחה שהוא עוד יבין מה הוא מפסיד
ויחזור אלייייך על 4!
ותאמיני לי שהוא לא שכח כלוווום!
מוווווווואה, אוהבת
ופה ב=ש=ב=י=ל=ך!
-מאיה-
QUOTE (loisana11 @ 21/01/2007) ואייי איזה יפהההההההההההההההההההההההה
זה עצוב ממש עצוב 😢
אבל זה ממש יפה ומרגש..
ממש רואים שכתבת את זה מכל הלב!!!
את כותבת מדהים..
מקווה שתכתבי דווקא שיהיה לך יותר שמח, ופחות עצוב..
ואת צודקת עם קורה משהו ==> זה הכול לטובה!!!
בסוף הכל מסתדר..
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
מילה במילה אני איתה מאמי
תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE ואוווו בובה פשוט שיר
מ=ו=ש=ל=ם!
כ"כ אהבתי, כ"כ הזדהיתי..
כ"כ עצוב וכ"כ נכון...
כל מילה שלך נכונננננה
תקשיבי בובה אני שונאת תקטעים האלה
אבל את צודקת..
מה שצריך לקרות קוווווורה!
תני לגורל להוביל אותך ולעזור לך!
אני בטווחה שהוא עוד יבין מה הוא מפסיד
ויחזור אלייייך על 4!
ותאמיני לי שהוא לא שכח כלוווום!
מוווווווואה, אוהבת
ופה ב=ש=ב=י=ל=ך!
-מאיה-
מסכימה איתהה
אוהבתך
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 21/01/2007) ואוווו בובה פשוט שיר
מ=ו=ש=ל=ם!
כ"כ אהבתי, כ"כ הזדהיתי..
כ"כ עצוב וכ"כ נכון...
כל מילה שלך נכונננננה
תקשיבי בובה אני שונאת תקטעים האלה
אבל את צודקת..
מה שצריך לקרות קוווווורה!
תני לגורל להוביל אותך ולעזור לך!
אני בטווחה שהוא עוד יבין מה הוא מפסיד
ויחזור אלייייך על 4!
ותאמיני לי שהוא לא שכח כלוווום!
מוווווווואה, אוהבת
ופה ב=ש=ב=י=ל=ך!
-מאיה-
מסכימה איתה בכל מילה
מוכשרת !!!!