את באה אליי
איתו.
מבקשים סליחה,
על מה שקרה.
אני לא מבינה,
איך יש לכם בושה,
לבוא אליי ביחד,
כאילו אני מסכנה.
אתם מדברים,
אני לא שומעת.
אתם מתנצלים,
אני לא סולחת.
לא מתייאשים,
מהדקים ידיים.
דמעותיי בעיניים,
מאיימות לזלוג,
להפר שתיקות.
כשלבסוף אני פותחת את פי,
אני מגלה שהתייבש גרוני.
אך מפרה את השתיקה,
בצעקה חנוקה ;
איך אתם מעיזים להסעיר את נשמתי?!
פתאום אחרי שנה חשובה לכם סליחתי..?!
שתיקה.
אך עליי זה כבר לא משפיע,
כוחו של הרגל . . .
אני ממשיכה ;
מה עם כל הדמעות שבכיתי?!
מה עם כל הכאב שאותכם יחד אני ראיתי?!
חצאי מילים נבלעות,
ושוב מסכת סליחות . . .
אני רואה שהם לא מבינים
לא רוצים להבין
סיימתי ;
על בגידה, יקירי,
לא מבקשים סליחה!
אבל אולי . . .
כוחה של א.ה.ב.ה
כמה גועל בשיר אמא...
אל תגיבו.. רק הייתי חייבת לפרוק
=\
-דניאל'ש-
מאמייייייייייייייי
אין גועל ושום דבר...
רואים שכואב לך=\
רואים שרשמת את זה מהלב...
אני מקווה שאת עכשיו בסדר...
תמיד פה בשבילך...
-יסמיני:]-
גועל?! זה מרגש
אני עם דמעות בעינים
אין יותר כואב מבגידה
במיוחד לא מאנשים שקשורים אליהם
רואים כמה כואב לך
תהיי חזקה את תתגברי ותצאי מזה...
זה גועל נפש בגידה במיוחד
כשלא מצפים לזה מאנשים שקרובים
אבל הכל יסתדר רק תהיי חזקה
ותרימי את הראש אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סעמעמק, כתבתי לך כזו תגובה ארוכה ובטעות
במקום ללחוץ על ה"הגב" לחצתי על הקישור לפורום עצמו..
סעעעמק!!!
קיצר, בקיצור אמרתי שם שאני פה, בשבילך!
אם את רוצה אני גם במסנג'ר- oshri_o@walla.co.il
ו\או באייסיקיו- 279471006
אל תהיי עצובה מותק שלי!!! 😊
מהממממממם !!
השתגעת ?! עלק גועלל .
תעשי טובה ! (:
וזה אמיתי ? 😢
QUOTE (-יסווו- @ 21/01/2007) מאמייייייייייייייי
אין גועל ושום דבר...
רואים שכואב לך=\
רואים שרשמת את זה מהלב...
אני מקווה שאת עכשיו בסדר...
תמיד פה בשבילך...
-יסמיני:]-
תודה מאמי
אבל זה לא עליי
סתם כתבתי.. =\
מוואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (נאפי @ 21/01/2007) גועל?! זה מרגש
אני עם דמעות בעינים
אין יותר כואב מבגידה
במיוחד לא מאנשים שקשורים אליהם
רואים כמה כואב לך
תהיי חזקה את תתגברי ותצאי מזה...
זה גועל נפש בגידה במיוחד
כשלא מצפים לזה מאנשים שקרובים
אבל הכל יסתדר רק תהיי חזקה
ותרימי את הראש אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה חיים שללי
וזה לא עליי =]
אבל בגידה באמת כואבת כמו שאמרת..
אוווהבבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (oshri_Ok @ 21/01/2007) סעמעמק, כתבתי לך כזו תגובה ארוכה ובטעות
במקום ללחוץ על ה"הגב" לחצתי על הקישור לפורום עצמו..
סעעעמק!!!
קיצר, בקיצור אמרתי שם שאני פה, בשבילך!
אם את רוצה אני גם במסנג'ר- oshri_o@walla.co.il
ו\או באייסיקיו- 279471006
אל תהיי עצובה מותק שלי!!! 😊
בקטנה מאמי =]
ו.. כבר יש לי אותך באייסי
ממזמן.. חחח
מואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (שלומיתי144 @ 21/01/2007) מהממממממם !!
השתגעת ?! עלק גועלל .
תעשי טובה ! (:
וזה אמיתי ? 😢
תודה מאמי שלי
ולא זה לא אמיתי
סתם אלתרתי משו.. =]
מווואה
-דניאלו'ש-
טוב לדעת..:S חחחח
אז שלחי הודעה מידיי פעם..;]
QUOTE (oshri_Ok @ 22/01/2007) טוב לדעת..:S חחחח
אז שלחי הודעה מידיי פעם..;]
חחח אין בעיה =]
טוב לדעת שזה לא עלייךך!!
פה בשבילך לכל דבררר
את כזאת כשירוניתת
אין מיליםם
לפ יוו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 24/01/2007) טוב לדעת שזה לא עלייךך!!
פה בשבילך לכל דבררר
את כזאת כשירוניתת
אין מיליםם
לפ יוו
מור'צי 😊
תוודה נשמתייי
מי יותר ממך יודעת שזה לא עליי =\
אוהבת אותךך
-דניאלו'ש-