שעה עוברת ועוד שעה
וכולם... כולם חיים כאילו לא קרה כלום
יום עובר ועוד יום
וכולם... כולם חיים כאלו לא קרה כלום
שבוע עובר ועוד שבוע
וכולם... כולם חיים כאלו לא קרה כלום
חודש עובר ועוד חודש
וכולם... כולם חיים כאלו לא קרה כלום
הזמן עובר וחולף הימים עוברים
וכולם.. כולם חיים כאלו לא קרה כלום
כבר חודש וקצת שאנחנו לא מדברים
וכולם.. כולם חיים כאילו לא קרה כלום
הפכנו כבר להיות כמעט אויבים
וכולם.. כולם חיים כאילו לא קרה כלום
כבר חודש וקצת שהדמעות שלי לא מפסיקות
וכולם.. כולם חיים כאילו לא קרה כלום
ואתה? אתה כמו כולם..
שעה יום שבוע חודש הזמן פשוט עובר
ואתה... אתה חיי כאילו לא קרה כלום
כל מה שהיה כל הזיכרונות לך כלום לא מציק
כי אתה... אתה חיי כאילו לא קרה כלום
כבר לא מבקשת מאלוהים להפסיק ת'דמעות
כבר לא מבקשת שיפסיק ת'כאב
גם לא מבקשת שלך יהיה אכפת
אני רק מבקשת.. להיות כמו כולם
כי כולם.. כולם חיים כאילו לא קרה כלום...
-----------------------------------
לא ממש אהבתי אבל חברות אמרו לי לשים אז שמתי...





