הרוח מלטפת אותי,
סוחפת את כולי.
אני הוזה, נודד למחוזות רחוקים.
אני חולם, מתמלא בזיכרונות נושנים.
נזכר איך היינו פעם, את ואני.
איך השלמנו האחת את השני.
נזכר בחיוכך המתוק, שפתיי השושנים.
נזכר בטעמך ומרחף מעלה,הלאה, לעננים.
אך כמו מכת חשמל, פתאום נשארתי לבד.
נזכר איך אמרת לי "אותך אוהב לעד!".
אין רגע שעובר שלא חושב עלינו,
על איך שהיינו, על אהבתנו.
נזכר איך היינו פעם, את ואני.
איך השלמנו האחת את השני.
נזכר בחיוכך המתוק, שפתיי השושנים.
נזכר בטעמך ומרחף מעלה,הלאה, לעננים.
צדק מי שאמר 'העולם אכזר'.
כי עכשיו הכול אפור-שחור, מנוכר.
מנסה להתמודד, מנסה להתגבר.
אבל כמה שאנסה, הרגש מתחזק יותר.
נזכר איך היינו פעם, את ואני.
איך השלמנו האחת את השני.
נזכר בחיוכך המתוק, שפתיי השושנים.
נזכר בטעמך ומרחף מעלה,הלאה, לעננים.
וואו ......
נתחיל מזה שאני מגיבה ראשונה, שזה הכי כבוד שבעולם ..
ונסיים בזה שפשוט הקסמת אותי, כמו כל פעם מחדש ..
הכתיבה שלך משגעת קטנצ'יק , אוהבת ..
ואווו אושרי מעללללללף=]
אין על הכתיבה שלךךךך
מווווואה
😮
מ-ע-ל-ף !!!!!@
אושרי,
איזה כישרון , ה' ישמור 😮
אה, וד"א תן חיוך הכל לטובה 😊
חחחחחח..
איזה מתווקקותותותותותות!!@#
חיחיחי
שלומיתי, זה לא עליי מותק!😊
סתם מוזה פראית..
חיחחי
תודה רבה לככן!😊
לירנצ'י, דברי איתי!!!
QUOTE (oshri_Ok @ 21/01/2007) חחחחחח..
איזה מתווקקותותותותותות!!@#
חיחיחי
שלומיתי, זה לא עליי מותק!😊
סתם מוזה פראית..
חיחחי
תודה רבה לככן!😊
לירנצ'י, דברי איתי!!!
אה כן ?
אופס 😁
מזל שלא עלייך D ;
פשוט מדהיםםם
שמחה שזה לא עליך =]
יש'ך כתיבה מושלמתתתת
אל תפסיק לכתוב
-דניאלו'ש-
קודם כל חשבתי שזה עלייך
וכאב לי באמת כאב
אח"כ ראיתי שזה לא עלייך
ובאמת שהרגשתי הקלה...
אתה כותב מקסים אושריקי
ואני מתה עלייך ועל הצורת כתיבה שלך
תמשיך לכתוב המון כי יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוכשר שלי !!!!!!!!
כל כך אוהבת כל מה שאתה כותב ... זה יצא יפה .. ועצוב, לפחות זה לא עלייך.
אוהבת. וההודעה הבוקר, חח מה זה העלתה לי חיוך .. הייתי צריכה את זה 😉
אושרי י'מוככככככשר
כיף לקרוא דברים שאתה כותב :]
מהמם.
מדההההההההההים!!!
דיי איזה מוכשר!!!...
ייאאא
איזה תגובות מדהימות!
של כול אחת ואחת מככן..
מה זה עשיתן לי מצב רוחחח!😊
לא שלא היה, פשוט העליתן אותו... חחחחח 😊
תודה כפרות!
חנצ'י, אני שמחח! אוהב אותך המוני המונים!3>
יאאאא
ארווווווסי איזה יפהההה!!!!!!
אין אין אין
א.י.ן על הכישרון שלךךך 😊
אוהבבבת !
ייאא תותית שללי!
איך ריגששת... רצייני!
שמח כ"כ שאהבתת!!!!😊
אושריקקקקקקקקקק
מעלףףףףףףףףףף
כמו תמיד
ואתה ?! כזה כישרוניייי
אין מה להגיד
אני בשוקינגגג
אל תפסיק לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊