וכשטוב לך ?
האם תשתוק , תהנה מהרגע ותניח למחשבות להמתין בצד .. ?
או שמא תחפש את הרע ? תחשוש ? תבדוק יותר ?
למה תמיד כשטוב לי אני מחפשת את הרע ?
למה תמיד שהכל רגוע , מחכה לה איזו צרה בפינה ?
למה אני מפחדת לאהוב ? מפחדת לחוות ? מפחדת להינות ?
למה אני לא משתדלת לפחות פעם אחת בחיים פשוט לא לקוות ..?
ואולי עדיף שכל דבר יעשה את שלו ויעלם ?
שלא נראה אותו יותר ? שלא תהיה סיבה שיתעצם ?
ואולי כדאי שאפסיק לחשוב ? ואפסיק גם , באיזשהוא שלב , לאהוב ?
רע לי שטוב לי
טוב לי שרע לי
מוזר לי כל הזמן
לא מבינה מה קורה לי ..
מחפשת הגיון מתחת לכל הבלאגן
לא מוצאת אותו , כנראה יותר מידי מבולגן ..
משתוללת , צועקת על העולם ,
רוצה להיעלם , רוצה להיעלם מכאן ..
מ=ה=מ=ם 😮
איזה כישרווווווון,
אחחחחח ....
אני מתה 😮
מאמי אנלא הכי הבנתי..
מה שאני רואה זה שאת מבולבלת מאוד...
ושאת אוהבת אקשן.. מה רע?!
החיים מסובכים וקשים
וזה יפה שאת יודעת להתמודד
איתם טוב....
בכל מצב אל תחשבי לשנייה להעלם
ותדעי שיש אנשים שאת תהיה להם מאוד חסרה..
מוווווואה ופה בשבילך תמיד
-מאיה-
מדהים
מושלם
אן מילים
לוב יו
**שרון**
ייייאאאאווווו 0:
אייזזזה מ ו ש ל ם !!
אני ממתתה על הכתיבה שלך ...
כל מה שכתבת נכככון :||
אבל אל תדאגי,
בססוף יהיה טוווב (:
תודה מתוקות שלי , אתן מדהימות ..
אוהבת..
יאאא
איזה יפפה
אני לא יכולהה
את כותבת פשוט מדהיםםם!
בחיים אל תפסיקיי
אוהבתת 😊
-דניאלו'ש-
לירני שלי?
מה זה זה?
איפה החיוך, איפה האושר?
את ה-כ-י, אבל ה כ י יפה כשאת מחייכת!
זוכרת את התמונה ששלחת לי עם חברה שלך?
ככה חיוך אני רוצצה! ולא פחות!!!
שמעת אותי????
אני אוהב אותך מדהימה שלי, לא יכול כשאת עצווובה!!!😢
דברי איתי..
אתה הכי חמממוד שיש !!! תענה באיסי שלחתי הודעה ((:
לירני שלי עצובההה(הבנת אושרי?!?!?)?
מה קרה בובהה
את יודעת שאני תמיד פה בשבילךך...
החיים הם לא ורודים וקלים
לפעמים יש מכשולים בדרך והחוכמה היא לעבור אותם
לא לתת להם לשים לך רגל ..לתת לך לפול
וגם עם מעדת לקום לעודד את עצמך..עם איזה תפוח עסיסי (חיחיח)
לחייך תמיד כי את יפה בעיקר שאת מחייכתתת
אל תתתני לשום דבר לשבור אותךךךך
אוהבתך הכי שישששששש
ופה בשבילךך
לכל דבררר
מור'צי 😊
ששששש אאת!!!^^^
חחחחח
היא של שנינו!
(70% שלי, 30% שלך!!!! )
ולא רוצה לראות שאת מתווכחת!P: חחיחחיחי
אושריקקק אל תעצבבנייי!!
היא רק שלי אין וויכוחחח...
אז ששששששששש...!
מור'צי 😊