זה אתה שבנית , אתה שהרסת.
אתה שאהבת, אתה שפגעת.
זה אתה שנישקת,ואתה שחיבקת,
זה אתה שטעית,
ואני זו שכעת משלמת על טעויותיך..
איך אוכל להוציא אותך מתוכי ,
אם אתה כבר חלק ממני ?
מנסה לגמור את זה,
וזה גומר אותי.
כל הזכרונות מאותם ימים יפים וטובים,
החיבוקים,הנשיקות,המילים,הרגשות ...
מה אני יכולה לכתוב עוד,
כשהכל ניראה כל כך שבור ?
כבר לא יודעת מה אני רוצה,
כבר לא יודעת מה לומר,לבקש,או לכתוב.
אני כבר לא מבקשת לא לבכות.
אני רק רוצה לברוח,רחוק מכל הצרות,רחוק ממך, ומהזכרונות.
רוצה לברוח,ולא לחזור..
לחתוך את הסבל,
ואותך לא לזכור . .
זה כל כך יפה .. וכל כך עצוב 😢
אין לי מילים ..
נותרתי באמת ללא מילים .
ואני כל כך מבינה אותך ..
אנחנו משלמים על טעויות שהם עשו .
חנוש תודה מאמי ..היה לי גם עצוב לכתוב את זה..😢
😮
מהממממממממם !!
ואואו, אהבתי רצצח (:
ואני מקווה שיהיה לך טוב בובי [:
עצוב כל כך 😢
הכל יסתדר בסוף רק תאמיני, מבטיחה (:
מה קרה מאמי?
איזה עצוב יצא לך
רואים שזה מהלב
ואת מקסימה לא מגיע לך ככה לסבול
תסתכלי על הדברים הטובים
ואני בטוחה שזאת רק תקופה
ושזה יעבור לך אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטערת 😢
ואם את רוצה לדבר..לשתף..אני פה 318942049
ואאי מאמי ..
זה כ"כ עצוב 😢 ונכון
יהיה טוב יפה ..
אני פה אם את צריכה משו
:]
חח בובי זה מדהיםםם
עם אתה צריכה משהו אני פה
זה עצוב ונכון
אבל יפה
לוב יו
**שרון**
מדהיםםםםם!!!
יהיה טוב מאמי אל תהיי עצוובה! 😢
אם את צריכה משו אני פה בשבילך...
לוובב יוו..
מהמם יפתי
ויהיה טוב ]: מבטיחה !...
דברי איתי באייסי
אוהבת מלא 3>
בנות תודה לכולכן ..
את מדהימות אחת אחת , באמת (:
אל תדאגו זה יעבור ואני מקווה שכמה שיותר מהר..
כי הכל עובר בחיים , לא ?
אני מקווה שהזמן יעשה את שלו..כי עד עכשיו הוא לא עשה .
/:
מאמי הזמן כן יעזור ויעשה את שלו...
פשוט עוד לא עבר מספיק זמן...
זה לא עובר ברגע...
ואל תדאגי בובי את תצליחי בסוף
ותמצאי מישו שמגיע לך!
הכתיבה שלך מעלפתת
ואני פה תמיד בשבילך
מוווווואה
מאיה
חנני זה מהמממם
😢 ועעצוב . .
אוהבת אותך !!