לכולם את מספרת שהכל אצלך ורוד...
תגידי ילדה..כמה אפשר לשקר עוד?!
החיוך אולי פרוש על פנייך..
אך אני מבחינה מיד בעצב שבעינייך...
הצחוק שלך, שמחליף את הבכי...
והחיוך, את הדמעות שזלגו רק אתמול על הלחי...
בין כולם את מפזרת את השקרים...
בין כל אלה שאת קוראת להם חברים..
חברים שאת האמת להם את לעולם לא מספרת..
ומאחורי החיוך, עמוק בפנים את הדמעות את שומרת...
" כמה תוכלי עוד לשקר
עינייך מספרות סיפור אחר .. "
מעייני, זה כ"כ מקסים- אבל עם זאת גם כ"כ עצוב!
מקווה מאוד שזה לא עלייך
כי דבר אחד שלמדתי מהחיים האלו ש א ס ו ר, אבל באמת שאסור,
לאגור בפנים.. תפרקי, גם אם זה לא בדיבורים- תרוצי, תרקדי, תצרחי..
תעשי משהו על מנת לפרוק את מה שיושב לך על הלב ומכביד עלייך!
מקווה שיהיה מצוווין, כי אחרי הכול- מי יודע איפה נהיה מחר.?
תהני מהחיים ותנצלי אותם כמה שאפשר..
שאח"כ לא תצטערי על כול רגעי הבכי שהיו יכולים בקלות להתחלף בחיוך!!
עצוב שככה מבחוץ נראה משהו
ומבפנים משהו אחר...
את כותבת מדהים ומלא רגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש ממש יפה (:
באמת מקווה שזה לא עליך, ואם כןן
תפרקי החוצה ..
אני פה אם את צריכה משהו :]
QUOTE מעייני, זה כ"כ מקסים- אבל עם זאת גם כ"כ עצוב!
מקווה מאוד שזה לא עלייך
כי דבר אחד שלמדתי מהחיים האלו ש א ס ו ר, אבל באמת שאסור,
לאגור בפנים.. תפרקי, גם אם זה לא בדיבורים- תרוצי, תרקדי, תצרחי..
תעשי משהו על מנת לפרוק את מה שיושב לך על הלב ומכביד עלייך!
מקווה שיהיה מצוווין, כי אחרי הכול- מי יודע איפה נהיה מחר.?
תהני מהחיים ותנצלי אותם כמה שאפשר..
שאח"כ לא תצטערי על כול רגעי הבכי שהיו יכולים בקלות להתחלף בחיוך!!
מסכימה איתו בכל מילה...
תמיד פה בשבילך בובה
אל תשכחיי
לפ יוו
ויהיה טופפ...
מואה ענקיתתתתתתתת
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 20/01/2007) QUOTE מעייני, זה כ"כ מקסים- אבל עם זאת גם כ"כ עצוב!
מקווה מאוד שזה לא עלייך
כי דבר אחד שלמדתי מהחיים האלו ש א ס ו ר, אבל באמת שאסור,
לאגור בפנים.. תפרקי, גם אם זה לא בדיבורים- תרוצי, תרקדי, תצרחי..
תעשי משהו על מנת לפרוק את מה שיושב לך על הלב ומכביד עלייך!
מקווה שיהיה מצוווין, כי אחרי הכול- מי יודע איפה נהיה מחר.?
תהני מהחיים ותנצלי אותם כמה שאפשר..
שאח"כ לא תצטערי על כול רגעי הבכי שהיו יכולים בקלות להתחלף בחיוך!!
מסכימה איתו בכל מילה...
תמיד פה בשבילך בובה
אל תשכחיי
לפ יוו
ויהיה טופפ...
מואה ענקיתתתתתתתת
מור'צי 😊
כנ"ל
בחיים שלך אל תשמרי הכל בפנים..
מניסיון - זה הורג !
הכל יתפוצץ בסוף
יהיה טוב מאמי ..
את כותבת מדהים :]
תודה רבה לכם..
שמחה שאהבתםם..
-שחרווניי- =/..כמה מתאים השיר הזה...
אושרי, מורצ'יק ונונה[?!] תודה רבה..
אממ..כן..במידה מסוימת זה עליי..(מאוד מסוימת כנראה)
אני משתדלת לפרוק..
והרוב בכתיבה..
נאפי ופשושיתת תודה מתוקות..
פשושית, כן..זה עליי..=/
=[[
עצוובבייי
וכל כך יפפהה
יהיה טוב מאמי שללי
אווהבתת =]
-דניאלו'ש-
וואי זה כל כך עצוב וכל כך יפהה
אני קוראת ומרגישה כיאלו את מדברת אלי...
ואל תדאגי יהיה טוב... ככה לפחות כולם אומרים:\\
דניאלוש וליהיא תודה מתוקות..
ליהיא מצטערת שאת מצחברת לזה..
אם את צריכה משו אני פה..
יהיה טוב בע"ה..
אוהבתת