אם רק היית יודעת
כמה שהוא מתגעגע,
כמה הוא חושב עלייך בכל לילה,
בוכה ומתפלל ....
ליום שתהיי שוב שלו
את מכירה אותו,
וכמה שהוא לא רגיש
אם בגלל זה הוא בוכה,
את כנראה מאוד חשובה לו
והוא באמת נפגע
איך ליבו נפצע
שאמרת שאת לא אוהבת.
גופו כואב, מבקש סליחה
על כל הפעמים - שבך הוא פגע,
" מצטער ילדה שלי, זה לא היה בכוונה
אני אוהב אותך !
את לי כ"כ חשובה,
מתגעגע לאותם ימים ..
זיכרונות נעימים
לפני שנה - הכל נראה כ"כ רחוק
הטעם עוד בפי, טעם מתוק.
מצטער ילדתי
אולי לא תוכלי לסלוח
אני מעדיף ללכת, לנסות לשכוח
אוהב אותך יותר מכל אדם אחר בעולם "
וכך הוא הלך וליבו כבר לא פעם,
הוא נרדם, לעולם ..........
אני מתה על החיבורים שלך !
אוח,
זה כזה מהממממממממם 😮 😢
יהיה בסדר מאמי שלי 3>
אוהבת פול ..... 😘
:\
שובר אותי כול פעם מחדש לקרוא מה שאת כותבת.
רואים עד כמה שכואב לך, כמה שזה מציק לך..😢
יהיה טוב מותק!
ווווווווואווו מאמי מדהים!
את כותבת ממש יפה
ורואים שעצוב לך..
אל תדאגי יהיה בסדרר...
פה בשביללללךך
מווווואה
מאיה
QUOTE (oshri_Ok @ 19/01/2007) :\
שובר אותי כול פעם מחדש לקרוא מה שאת כותבת.
רואים עד כמה שכואב לך, כמה שזה מציק לך..😢
יהיה טוב מותק!
מאמי תהיי חזקה יהיה טוב את תיראי
זה עניין של זמן ואת תמצאי אהבה חדשה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצובבב כלכך...
יהיה טוב בובהה תאמיני בזה
כי הכול יכול להשתנות
עיניין של זמן
לפ יוו
ותמיד פה בשבילךךך
מור'צי 😊
טנקס :/
יהיה טוב בעזרת ה'
כולם אומרים לי ..
לי כבר קשה להאמין
פפ 😢
אוי'ש מאמי מדהיםםםם
מושלם בובי
ובטח שיהיה טוב
זאת את בתמונה איזה מהממת
😁
לוב יו
**שרון**
QUOTE (שרוני110 @ 20/01/2007) אוי'ש מאמי מדהיםםםם
מושלם בובי
ובטח שיהיה טוב
זאת את בתמונה איזה מהממת
😁
לוב יו
**שרון**
תודה מאמי .. ולא אני לא מהממת :/
לא נכון מאמי את כן !!
למה את לא יכולה להאמין ?...
קצת ביטחון עצמי בובה
חח
לוב יו
**שרון**
=[[
איזה עצובבבייי
אבל הכתיבה שלך מדהימההה
אם את צריכה משו אני פה מאמו'ש =]
מוואה
-דניאלו'ש-
תודה :]
אתם ממש מעלות לי את החיוך !
וסורי.. קשה לי להגיד על עצמי שאני יפה :/