אני מקווה שזה האשכול המתאים...
אני צריככה שתביאוו לי שירים כאלהה על אחמצה באהבה כאילוו בן ובת שהיו
מאוהבים ולא היו ביחד..חח מקווה שהבנתם אותיי :]]
תודהה לעוזריםםם
3>
QUOTE (גוחה @ 19/01/2007) אני מקווה שזה האשכול המתאים...
אני צריככה שתביאוו לי שירים כאלהה על אחמצה באהבה כאילוו בן ובת שהיו
מאוהבים ולא היו ביחד..חח מקווה שהבנתם אותיי :]]
תודהה לעוזריםםם
3>
ווואוו ^ איתה...
תוודה =]
יש לי שיר שכתבתי בסיגנון אבל אני לא בטוחה שזה מה שאת מחפשת:
ושוב העצב משתלט
שוב אותה האכזבה
ופניי שוב נעצבות
נעלמת התיקווה
כה ציפיתי, כה רציתי
אך כעט עם הפנים העצובות
אוולה שעות רבות
שפתיי אינן מחייכות
מעיניי זולגות דמעות
ובראשי המחשבות
מנוחה לי לא נותנות
אך למרות כל הכאב יודעת
כי יבוא היום בו באור אוכל לגעת
עוד אחייך ועוד אצחק
ועוד תגיע אהבה
אך בינתיים עם העצב
בלי חלום ובלי תקווה
זה השיר, אני לא חושבת שזה מה שאת מחפשת אבל אני מקווה שזה יוכל לעזור לך =]...
אפשר לשאול בישביל מה את צריכה את השירים האלה? חח..
יש לי עוד כל מיני שירים בסגנון אבל לא נראה לי שזה כל כך מה שאת מחפשת..יש לי שירים שכל אחד יכול לראות בדרך אחרת, יש לי על ריב בין זוג עם זה עוזר לך ויש לי על כאילו מן בועה, חלום שהתנפץ שגם אפר לקחת את זה לכיוון שלך.
אז אם את צריכה משו תגידי..
בה ביי 😂