היי לכולם!
אז ככה אני לא כותבת הרבה באתר אבל כתבתי כבר כמה סיפורים על החיים שלי ובעיקר על הקשרים שהיו לי והרגשתי שאני רוצה לשתף עוד הפעם אז אני מקווה שתגיבו לי.
אז ככה, לפני כמה ימים אני וחבר שלי נפרדנו! כן סוף העולם הגיע....אז ככה-ממש לא!!!עם כל הכאב ועם כל ההחלטה הזאת שאני ממש לא שלמה איתה אני ממשיכה הלאה....
בחיים שלי חוויתי המון פרידות ששלוש מהן היו משלושת החברים הרציניים שהיו לי.
החבר הרציני הראשון שהיה לי היינו ביחד כמעט שנה וחצי!!! אהבה באמת מיוחדת שבגלל טעות קטנה, שאני עשיתי לא הייתי מוכנה לסלוח לעצמי, למרות שהחבר באמת אהב אותי ובאמת היה מוכן לעשות הכל כדי שנחזור. הפרידה הזאת הייתה מאוד כואבת לשנינו אבל אני זאת שהחלטתי, בהחלטה של רגע ובכמות אגו שיש לי לא הייתי מוכנה להודות שאני בעצם לא יכולה בלעדיו ושאני כל כך רוצה שיהיה חלק מהחיים שלי.
אוקיי והפרידה השנייה הייתה פשוט גורל, החיים מפגישים אותך ומפרידים אותך מבנאדם! זאת הייתה אהבה ממבט ראשון! אהבה שסופה הוא כואב ואכזרי,שמההתחלה כבר רואים את הסוף. ומההתחלה כבר מתכננים את הפרידה, יודעים שהאהבה הזאת קצרה ושצריך למצות אותה עד הסוף הכואב והצפוי שבו פשוט צריך להניח, לדעת שעשית את הכל שהייתם ביחד, לא להצטער על כלום, לחיות ולהנות מהרגע ביחד! לדעת שזאת האהבה של פעם בחיים ושלא תפגשו עוד לעולם.
והנה זהו הגעתי לפרידה הזאת. האמת שהקשר הזה בלבל אותי לגמרי! מצד אחד ה"הגבר המושלם" בשבילי, זה שיבין את העומס שלי, יבין את החיים שלי, יבין את המטרה שבשבילה אני חייה, וזה רק בגלל שהוא גם חי כמוני ואפילו יותר. ולמרות ששנינו מאוד עסוקים ולשנינו יש אורח חיים מאוד קשה ועמוס מצאנו את הזמן להיות ביחד, להנות אחד מהשני במשך היום ולהמשיך כרגיל! אך מצד שני זה לא באמת עבד, שנינו מרוכזים במטרות של עצמנו וכנראה שהאהבה לא תמיד מנצחת! שנינו ויתרנו וזה רק מוכיח לי שאם לא "עובדים" על הקשר ולא מתעקשים עליו אז זה פשוט לא הולך! והנה זה המסר שלי אליכם: אם יש לכם האהבה שמשהו בה קטן לא טוב, אל תוותרו! תתעקשו ותתקנו והכי חשוב תהיו אתם ורק אתם!!!! אוהבת המונים...נתראה בפרידה הבאה חחח....





