נכנסת לי עמוק ללב
נכנסת והכאבת לי כ"כ
נכנסת ורוצה כ"כ שתצא
לך,פשוט תילך..
לא מסוגלת להמשיך כך..
אתה חושב שהכל בסדר
אבל לא,ממש לא!
כל שיחה איתך זה כאב
אתה שם ואני פה
אתה שמח ואני בוכה..
כואב מלחשוב שאתה תיפגע בי..
חשבתי שאתה שונה,
לא כמו כולם
אבל לא,אתה בדיוק כמו כולם..
סתם עוד אחד שאוהב להכאיב..
חשבתי שאתה שונה==>כנראה שטעיתי...ובגדול..
לך..פשוט תילך..
ואל תחזור..!!!
ווואיי מדההההים!!!!
ואם זה אמיתי אז את לא מבינה כמה אני מבינה אותך!!!
אבל לא נורא הכל עובר...
נקווה שגם זה...
מדהיםםם
את כותבת כל כך יפהההה
יהיה טוב בובה רק תאמיני בזה
ותשמרי על החיוך
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
עם מורצ'יק^^
תמשיכי לכתוב!
QUOTE (ליהיאאא @ 18/01/2007) ווואיי מדההההים!!!!
ואם זה אמיתי אז את לא מבינה כמה אני מבינה אותך!!!
אבל לא נורא הכל עובר...
נקווה שגם זה...
איתה.. ^^
והכתיבה שלך מהממממממת..
מאמי תמשיכי לכתוווב
אוהבת
מאיה
וואי איזה מהמם זה מאמי שלי
זה פשוט מדהים
דרך אגב למה את לא קוראת יותר את הסיפורים שלי ?..
בכל מקרה אני ישמח עם תמשיכי
לוב יו
*שרון*
יסמיני זה כ"כ מדהים 😮 מ-ו-כ-ש-ר-ת-!
הכל בסדר? דברי איתי (:
ווואי זה פשוט מדהים
מרגש וכנה....
את רושמת מהממםםםם
אל תפסיקי לרשום לעולם מוכשת
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (ליהיאאא @ 18/01/2007) ווואיי מדההההים!!!!
ואם זה אמיתי אז את לא מבינה כמה אני מבינה אותך!!!
אבל לא נורא הכל עובר...
נקווה שגם זה...
תודה בובי(:
זה אמיתי...לצערי..
צודקת..בעז"ה יהיה טוב..
-יסמיני:]-
QUOTE (פיקולו @ 18/01/2007) מדהיםםם
את כותבת כל כך יפהההה
יהיה טוב בובה רק תאמיני בזה
ותשמרי על החיוך
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
תודה(:
כןן..יהיה טוב בעז"ה..
-יסמיני:]-
QUOTE (oshri_Ok @ 18/01/2007) עם מורצ'יק^^
תמשיכי לכתוב!
אושרי שליי...
לאן נעלמת לי?!
נטשת=\
דבר איתי מאמי...
ותודה(:
-יסמיני:]-
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 18/01/2007) QUOTE (ליהיאאא @ 18/01/2007) ווואיי מדההההים!!!!
ואם זה אמיתי אז את לא מבינה כמה אני מבינה אותך!!!
אבל לא נורא הכל עובר...
נקווה שגם זה...
איתה.. ^^
והכתיבה שלך מהממממממת..
מאמי תמשיכי לכתוווב
אוהבת
מאיה
תודה מאמי(:
ואני ימשיך...
-יסמיני:]-
QUOTE (שרוני110 @ 18/01/2007) וואי איזה מהמם זה מאמי שלי
זה פשוט מדהים
דרך אגב למה את לא קוראת יותר את הסיפורים שלי ?..
בכל מקרה אני ישמח עם תמשיכי
לוב יו
*שרון*
תודה מאמי(:
עכשיו אני משלימה את הכל...
-יסמיני:]-
QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) יסמיני זה כ"כ מדהים 😮 מ-ו-כ-ש-ר-ת-!
הכל בסדר? דברי איתי (:
מדהימה שלייי....
תודה מאמי...
את פה המוכשרת..לא אני!
כנסי לאיסי..המון זמן לא דיברנו=\
-יסמיני:]-
QUOTE (סופרמאמי @ 18/01/2007) ווואי זה פשוט מדהים
מרגש וכנה....
את רושמת מהממםםםם
אל תפסיקי לרשום לעולם מוכשת
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
תודה יפה שלי(:
לא יפסיק...
-יסמיני:]-