איפור מרוח
עוד דמעה נופלת מהר
כשויתרת עליי מה עבר לך בראש ?
כשסיימת איתי למה לא הייתי מסוגלת לדרוש ?
לדרוש הסברים הכרחיים , לנסות ולתת פיתרון
איפה בכל הסיפור הזה היה ההגיון ?
חולשה משתלטת
כאב מתעצם עמוק בפנים
כשאמרת לי את המילה האחרונה
כשהפנית גבך והלכת
כשהסתכלתי עליך נעלם מחיי
לא מעכלת שעדיין לא שבת
וסיפור האהבה נחתם כאן היום
בלי שום הסבר ובלי שום פיתרון
לא מנסה להילחם על מה שכבר לא קיים
מבחינתי אתה שייך לעבר, היית, ועכשיו כבר לא מושלם
זה אמיתי?! אני פשוט מצומררת
באמת ריגשת אותי
זה ממש כואבבב😢
אני מקווה שזה לא עלייך
ואם כן תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוווווווווווווווווווווווו
אין ,אין מיליםםםםםםם
פשוט מדהיםםם
את פשוט מוכשרתתתתת
את יודעת שאני תמיד פה בשבילך
השערת אותי 😮
צמרמורותתת!!
אל תפסיקי לרשוםםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
ווווווווווו אאאאאאאאא וווווווווווווווו!!#
אין מילים פשוט. .
כמו כול דבר שאת כותבת גם זה, פשוט מדהים!
יאאא מאמי מדהיים
תמשיכי לכתוב בובההה
ממש אהבתי תשיר הזה..
וגם התחברתי =/
אל תדאגי יהיה טוב
ואני תמיד פה בשבילך!
מוואה
מאיה
ממש יפה..
מקווה שהכל יסתדר לך בובי:]
מדהההההההההההההההההההההההההההים!!!!!!
יאוו את לא מבינה איך אני מזדהה
גאדדדדד זה כל כך המצב שלי עכשיו..
חוץ מהשורה האחרונה אני עוד בשלבי שכיחה :\\
אבל מאמי את כותבתת מדהההיםם השיר הזה פשוט מדהההים!!!
המווון תודה (: (:
חחח וזה לא מדבר עליי מתוקים , סתם האצבעות שלי התחילו להקליד אותו
אז שלחתי אותו לכאן ..
שיהיה יום נפלא , אווהבת ..
כל כך יפה ....
עצוב 😢
את כותבת מדהים !! באמת .
QUOTE (hila1990 @ 20/01/2007) כל כך יפה ....
עצוב 😢
את כותבת מדהים !! באמת .
😢
ואי אני כל כך מרגישה ככה עכשיו..כאילו זה ניכתב עלי/:
כל כך מזדהה איתך . זה מדהים מדהים , באמת ..יש לך כתיבה מרגשת.
ואל תדאגי,יהיה טוב.
פה בשבילך להכל .
יוא אני פשוט לא יכולה
את ה-ו-ר-ג-ת אותיי
כל שיר יותר יפה מהשניי
פשווטט מדהיםם
יש לך ת'כתיבה הכי יפה בעולםםם
מיילללההה
בחיים אל תפסיקי לכתוווב
מוואה
-דניאלו'ש-