היום,
כשהחושך השתלט על האור,
כשהכל כבר נהייה שחור,
בדיוק כמו חייה.
אף אחד לא שמע אותה
אף אחד לא שמע את צעדיה ....... \:
היא הלכה, ולא התכוונה לחזור !
רק רצתה לעזוב למקום בו יהיה לה טוב.
מקום בו לא תצטרך עוד לשקר
שם, יהיה לה טוב יותר.
היא איתך וגם עם אחר
פוגעת בך.. ואתה, לא מוותר !
הימים עוברים ...
הכאבים גוברים :[
היא החליטה ללכת
להפסיק את כאבה,
רוצה שתיזכור ......
כמה שאהבה אותך.
נופלת, כולה כואבת
קולה נדם,
היא נרדמה - לעולם ......... ):
ואו..את כותבת מהממם מאמי😊....
אל תיהיה עצווובה . .
תודה מדהימות ..
סתם חרא של תקופה 😢
יעבור בובה..יש תקופות כאלה (:
הכל יעבור מאמי
לכל אחד יש תקופות בחיים |:
דורי שלי,
אני חושב שאת מביעה את הכאב
שלך בצורה הטהורה ביותר והיפה ביותר.
רואים שזה מציק לך לשחק ב"שתי חתונות".
אני באמת חושב שכדאי שתנתקי קשר עם אחד מהם,
ואם זה לא אפשרי- אז אפילו עם שניהם.
עם כמה אהבה שיש לך כלפייהם, אבל אם זו הייתה אהבה
אמיתית לא היית חושבת לרגע עם מי להיות. לפחות, ככה אני חושב.
את צריכה לראות בזה את הצדדים החיוביים. את מבוקשת,
רוצים אותך. את יפה (למרות שאת חושבת שלא, ו ח ב ל ).
האישיות שלך היא כ"כ טובה, ממה שייצא לי להכיר.
את אריזה מושלמת, תני רק לאחד והמיוחד את הדרך לליבך ולמלא אותך באהבה.
מאמי מה קרה? ריגשת אותי
כולי דמעות יש תקופות כאלה
אבל הכל עובר תהיי חזקה
יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה
אל תתביישי לדבר או לפנות
ותמשיכי לכתוב כי יש לך כישרון בין הנדירים שראיתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי זאת רק תקופה והיא תעבווור...
תחשבי חיובי ותראי שיהיה חיוווובי
בהצלחה ופה בשבילך!
מוווואה
מאיה
אתם כ"כ מדהימיםםם !!
תודה לכולכם..
אושרי ? אתה נשמה :]
אני מקווה שיהיה טוב בעזרת ה'
ושוב תודה לכם.. אתה מקסימיםם
כמה שאתם מוכנים לעזור
נשמות טהורות פשוט :]
עוד מעט אני יעלה עוד משו שכתבתי
תודה מותק..😊
את לא פחות ממני! ;]
QUOTE (oshri_Ok @ 17/01/2007) תודה מותק..😊
את לא פחות ממני! ;]
כפרעלייך :] !!
QUOTE דורי שלי,
אני חושב שאת מביעה את הכאב
שלך בצורה הטהורה ביותר והיפה ביותר.
רואים שזה מציק לך לשחק ב"שתי חתונות".
אני באמת חושב שכדאי שתנתקי קשר עם אחד מהם,
ואם זה לא אפשרי- אז אפילו עם שניהם.
עם כמה אהבה שיש לך כלפייהם, אבל אם זו הייתה אהבה
אמיתית לא היית חושבת לרגע עם מי להיות. לפחות, ככה אני חושב.
את צריכה לראות בזה את הצדדים החיוביים. את מבוקשת,
רוצים אותך. את יפה (למרות שאת חושבת שלא, ו ח ב ל ).
האישיות שלך היא כ"כ טובה, ממה שייצא לי להכיר.
את אריזה מושלמת, תני רק לאחד והמיוחד את הדרך לליבך ולמלא אותך באהבה.
מסכימה עם אורי מילה במילהה
תמיד פה בשבילך
אל תפסיקי לרשום
לפ יוו
מור'צי 😊
ואואואואואואואו 0:
ממרגש,
מדהים !! (: