" שטויות בחיים אני לא אתאהב .." אמרתי בלי לדעת מה אני אומרת
" שי את מדברת שטויות " אמר זיו
" זיו עזוב אותך שטויות אני בחיים לא התאהבתי וזה גם לא יקרה " אמרתי
" למה את כל כך בטוחה בזה ?.,," שאל זיו
" ככה זיו אני פשוט בטוחה " אמרתי
" טוב תדעי לך שהגלגל יכול להסתובב ואתה תאכלי אותה בגדול " אמר זיו
" טוב במקום לנתח לי את העתיד אולי תכין איזה כוס שוקו " אמרתי
-----------------**************-------------------------------
שמי שי אני בת 16 זיו הוא אחי אנחנו תאומים ...אני גובה די גובה עיניים חומות בהירות שיער גלי שטני עד התחת אני חטובה ניסי המכון כושר חחח אחי זיו בלונדיני עיניים חומות שקדיות גוף לא שמן ולא רזה ..שרירי חיוכו ערמומי עיניו שובבות הוא חמד אנחנו מספרים הכול אחד לשני ..
גל הידיד הכי טוב הומו חיחי אבל חמוד ! יש לו שיער שחור קוצים הוא די נמוך אבל הוא מאוד מצחיק ...
והחברה הכי טובה שלי דנה היא מלאונת שיער בלונדיני גלי קצר חיוך קטן וחמוד עיניים ירוקות חמודה מאוד !!
וזהו בערך ...
-----------------------**************----------------------------------
" טוב בסדר קרץ אני מכין " אמר זיו
" אתה מאמין מחר היום הראשון ללימודים " אמרתי
" כן אהה " אמר זיו
" כמה כיף נכון ?."צ שאל
" ממש כבר התגעגעתי" אמרתי
" אחרי שאת כל היום הייתה בבריכה לא פלא אני ישבתי בבית וראיתי סדריק " אמר זיו
" בעיה שלך " אמרתי
" טוב באסה שאפעם לא נהיה באותה כיתה" אמר זיו שתינו שוקו
" תגיד זיו מה עם ליאת " שאלתי
" וואי לא סיפרתי לך .." שאל זיו
" לא .!" אמרתי
" נפרדנו" אמר זיו והייתי די בשוק טוטלי ..
" מה הייתם פאקינג מאוהבים עד הגג" אמרתי
" כן ..היא יצאה עם אור " אמר זיו
" ואו די הפתיע בחיים היא לא יכולה לצאת עם אחד היא חייבת כמה גברים " אמרתי
" כן אהה היא פאקינג .." אמר זיו ונעצר
" זיו אני מעדיפה שתשתוק " אמרתי
על הדלת נשמעה דפיקה
" פהההתוח " אמרתי
" הייי מאמי " אמרתי וקפצתי על דנדו'ש
" מה מצבך" שאלתי
" סבבה חוץ מזה "
" כן שמחר יש לימודים " השלמתי אותה
" כן זה ..." אמרה דנה מביטה בי בהערצה
הלילה הגיעה נשכבתי לישון חושבת על זה שבחיים לא התאהב אולי זיו צודק ואני כן התאהב מתישהו ?...כל מיני מחשבות התרוצצו במוחי ..
הבוקר עלה הוצאתי מהארון ג'ינס קצר וחולצה אדומה צמודה עם נעלי האולסטר האדומות מ-ו-ש-ל-ם
הלכתי עם זיו לבית הספר כשהגענו התנשקנו עם הבנים והבנות כרגיל והעברנו חוויות מהחופש ...
ואז נכנס נער כל כך חתיך ששווה את ליבי שיערו בלונדיני עיניו כחולות גופו שרירי על פניו ארשת רצינית בעיניו היה משהו שכבש אותי לא עוד הידלקות אהבה אמיתית ממבט ראשון !!
הרגשתי חום עולה בי ומציף כל חלק בגופי מה עובר עליי אני שי ש 16 שנים לא יידעה מה זה להתאהב בגבר עכשיו יודעת ..אן גבר שיעמוד בפני חשבתי .
" היי אני שי ואתה?." שאלתי אותו כשנעמד ליד הכיתה י' 3
" אני עומר " אמר חייכתי אליו במתיקות הכי שיכולתי
נכנסנו לכיתה המחנכת שלנו נכנסה אחרינו באיחור של 5 דקות והציגה את עומר כל הבננות חייכו אליו כאילו היה איזה אורח מכובד שחייב להתנהג אליו יפה ..אני פשוט זרמתי איתו ..
" אהה עוועומר " אמרתי לבסוף אחרי הגמגום
" כן ?." שאל
" אולי תצטרך עזרה במתמטיקה אני ספצית " אמרתי
" אמ בסדר " אמר עומר
" ניפגש היום בספריה ב 4?." שאלתי
" נשמע לי בסר " אמר עומר והלך הבייתה חיכיתי לזיו עד שייצא קפצתי עליו בחיבוק ענקי
" אתה לא קולט " אמרתי וסיפרתי לו על עומר
" את לא רצינית עכשיו" אמר
" אוהו אתה לא יודע כמה רצינית אני " אמרתי
" אוקיי אז את מאוהבת בו את ממש מאוהבת בו " אמר זיו
" כן זיו אני הולכת להציע לו לצאת לסרט" אמרתי
" יאיי מאמי " אמר זיו וחיבק אותי חזק
" יאו אמלה זה הרגשה מוזרה רטט בלב פרפרים בבטן משהו שבחיים לא הרגשתי אני אומרת זו אהבה ממבט ראשון " אמרתי
" אני בטוח שהוא גם שם עלייך עין " אמר זיו
" אתה שמח בישבלי ?." שאלתי ?.
" ברור מאמי " אמר זיו הגענו הבייתה חיממנו אוכל וצפינו בסדריק (ילדים משועממים חחח)
" וואי מאמי אך הזמן רץ 3 וחצי אני חייבת להתארגן " אמרתי החלפתי את החולצה האדומה לחולצה שחורה עם זהב שמתי בושם והלכתי לכיוון הסיפריה איחרתי ב10 דקות עומר כבר ישב שם התיישבתי לידו
"היי אמרתי
" היי " אמר וחייך אליי הוא היה זה מתוק אליי
כל העט שהסברתי לו חלמתי עליי ועליו מתחבקים מול שמיים בהירים ושקיעה על חול זהוב מול רעש הגלים המתנפצים ...
" את פה?." שאל עומר
" בטח עומר אני רוצה לשאול אותך משהו " אמרתי
" חופשי"אמר עומר
" רוצה לצאת איתי לסרט" שאלתי
" בטח אבל לפני כן את צריכה לדעת משהו" אמר עומר הבטתי בו כמעט שחנקתי אותו מאושר הרגשתי מה זה לאהוב באמת מה זה כל חיוך שווה מיליון דולר כל מבט שאוכל אותי מבפנים ידעתי אהבה מהי ...
" אני לא רוצה שתבני עליי לקשר או משהו כזה " אמר הרגשתי דקירה בלב כאילו מישהו הכניס לי ללב סכין והוא לאט לאט מעלה אותו עד לגרון שלי
" מה ?." שאלתי
" לא כי את לא יפה וחמודה ומהממת" אמר עומר והפסיק ואז ידעתי מה הוא יגיד : זה לא את זה אני
" זה לא את זה אני .. " אמרתי
" וואלה" אמרתי
" אני גיי " אמרתי והייתי בהלם טוטאלי
" אתה מה ?." שאלתי
" גיי " חזר על עצמו עכשיו העולם שלי קרס מול עיניי אהבה הראשונה שלי הייתה להתאהב בנער גיי דמעות ניגרו מעיני האדומות הרגשתי נורא ואיום לא רציתי להתאהב שוב לסבול שוב. ..
הבנתי אהבה מהי או שהיא בשמיים הכי טובה והכי כייפית או שהיא למטה משפילה כואבת פוגעת ...
איזו השפלה לעולם לא אסלח לעצמי על זה לעולם לא אשכח שאהבה הראשונה שלי ...הייתה בגיי
חחח בנות זה רק קטע סתם כי שיעמם לי
אני יודעת שייצא לי זוועה 😊 😢
לאב יו 😛 😁 😂
*שרון*





