"די!" הוא זעק בתוכו, מצפונו געש בו. "למה כול מה שאני יודע לעשות זה לשקר?"
הוא החל שואל את עצמו, מתחבט בתוכו בניסיון למצוא את התשובה.
מתחבא שוב מאחורי מסכה, עוטה מסכה עם חיוך, מסכה של צחוק- מלא מסכות, לכול מיני רגשות,
רק לרגש האמיתי אין מסכה, היא מסתתרת אחרי מאות מסכות שונות, ומשונות.
לקחתי דף ועט, התחלתי לכתוב..
" למי שיימצא אותי.
אני לא יודע כיצד להתחיל את המכתב, המכתב של הסוף.
אני מתחבט בתוכי כבר המון זמן, מנסה לגלות מי אני, מה אני אבל התשובה מסרבת לבוא.
אני, במשך עידנים, מרגיש כאילו אני ריק מתוכן, מרגיש חלול.
כול פעם שהחיוך האמיתי מתגנב לו, הוא לא נשאר הרבה זמן. הצרות ששבות מעלימות
אותו במהרה- כפי שבא. תמיד ראו בי כהילד הכי חייכן, עם החיוך המושלם.
אבל אף אחד לא יידע, מלבדי, שהחיוך הזה הוא חיוך מזוייף. חיוך שמסתיר מאחוריו המון.
עכשיו, כשאני יודע שאני לא אצטרך להתמודד עם כול המבטים הבוחנים, עם כול ההצבעות
וההתלחששויות כשאני בסה"כ מנסה לחיות. לנשום, לא כמו עכבר מעבדה שאלפי
עיניים בוחנות אותו. האמת לאמיתה היא שאני עברתי מעשה אכזר.
כשהייתי קטן עברתי טראומה שהשפיעה עליי המון. הוא, נגע בי. התחיל ללקק אותי בכול גופי
ואני נ ג ע ל ת י. החיים, החיוך והאושר לעולם לא שבו אליי אחרי זה.
ניסיתי להתמודד, ניסיתי לזעוק לעולם אבל אף אחד לא קלט את האותות, את הסימנים ששלחתי.
כ"כ ברורים הם היו, כך חשבתי, אבל עובדה שאף אחד לא שם לב. אולי זה בגלל
שלאף אחד לא באמת היה אכפת? שכול אחד דואג לעצמו, ויודע לדאוג לי ולדרוש בשלומי
כשהוא צריך משהו. למה אנשים בעולמנו הם כ"כ אטומים? כ"כ אגואיסטים ורואים רק את עצמם
בעדיפות ראשונה מעל כולם? אם הייתי יודע את התשובה הייתי לוחש את התשובה להרבה אנשים
באוזן, שיילמדו, שיישתנו.
אבל אני, קטן שכמותי, לא יכול לחנך אלפי, אם לא מיליוני אנשים, שטועים בבחירות שלהם בחיים.
אני רק יודע שאני נכוויתי בצורה הקשה ביותר בגלל האגואיסטיות הזו. אנסו אותי.
הוא חשב רק על עצמו, חיפש מקור זמין לסקס.
ואני, כילד קטן בן 4-5 לא הייתי מסוגל להגן על עצמי. רק להתמלא בגועל ובתחושה של שנאה עצמית.
אני יודע שאני לא אשם, אני יודע שאני לא זה שהתחיל, שגרם לכך אבל אני יודע שאני זה
של-א דיבר, לא דיווח. אני כ"כ מצטער על זה עכשיו, בדיעבד. והנה, כול החיים שלי אני משלם על זה.
לעולם לא הרגשתי שלם אחרי זה. לא הרגשתי 'אני'.
אז אתם, כול אלו שקוראים את מכתבי, האחרון, תלמדו מהטעות שאני עשיתי.
אם מישהו פגע בכם, העליב אותכם, נגע בכם בצורה שהוא לא אמור לגעת, ועשה כול דבר שעשה
לכם רע על הלב- פשוט תדברו על זה, תשתפו את זה עם האנשים שחשובים לכם.
שלכם,באהבה (באמת יש דבר כזה?!)
עומרי.
כעבור 24 מצאו את עומרי בשלולית דם בחדרו. וורידיו חתוכים ועל פניו הבעת הפסד.
וואי זה עצוווווווווווווווווווווווווווווב ! 😢
אתה לא מבין איך הבהלת אותי במסן עכשיו ...
לא רוצה לאחל לאף אחד לעבור את זה ...
זה פצע שילווה אותנו כל החיים !
אושרי מאמי אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך ... אתה כותב מ ד ה י ם !
אוהבת אותך 😊
עצוב פשוט אין לי מילים
כולי עם צמרמורתתתת
קשה לקרוא דבר כזה
ואתה יודע באמת לגעת בנקודות רגישות
תמשיך לכתוב המון אושריקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חן ומורן שלי,
תודה!😊
שמח שריגשתי, זו הייתה כול המטרה.. אבל השאלה שלי היא האם למדתן מזה?
אנשים, לעולם, אבל לעולם אל תשמרו דברים בבטן. כול דבר שהוא. .
וואי אמא זה ממש מפחיד ..
זה ריגש אותי כולי צמרמורת עכשיו
יש לך כתיבה לא מהעולם הזה ..
חולה עלייך
*שרון* 😁
מאמי שלללי 😢
הנה קראתי כמו שביקשת,
וזה כזה עצווווב
דבר איתי מחר אחרי הבצפר יפה שלי
א ו ה ב ת !! 3>
יאוווווו עצוב
עצוב שזה אמיתי וקורים דברים כאלה ולא רק לילדים חסרי ישע
אלא גם לבוגרים בלי הבדלי מינים
זה כל כך מכעיס שאנשים מסויימים לא יכולים לשלוט על היצרים שלהם
ופוגעים בתמימים ובאנשים שלא יכולים להגן על עצמם במקרה הזה
אני מצתרפת לבקש של 'עומרי' ללכת ולהתלונן ולדווח על
כל מקרה כזה או אחר גם לשקט הנפשי וגם בשביל שכל אדם
כזה יבוא על עונשו ומהר!
אושרייי אין מה להגיד ריגשת אותי והעברת בי אפילו צמרמורת
אל תפסיק לרשוםם ולשתף אותנו ביצירות שלך!
עצובבב אבל מדהיםםםם...
לפ יוווווו
החפרנית 😊
אמממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ממממממממדהים!! ונורא מרגש ומצמרררר=/
תודה לכול התגובות.
😊
שרון, את חנפנית ברמות! P: חחחח סתם,סתם מותק.. תודה!😊
פיקולולו שלי, את צודקת כ"כ, וחבל שזה ככה! :\
שחר, מבין את הפרצוף- באמת :\ ..
אתי שלי, תודה!😊 תחזרי מהמזגן ונדבר..חחח
אוהבת-וכואבת: תודה מותק.. שמח שהצלחתי להעביר את מה שרציתי.
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאניייייייייייי אאווהההבבתת אותתךךך מתתווקק שששלייי
אאתתתה חלק מהללללב שששלללי
וואאאני ת מ י ד פפפה בשבייללך 😊
רק אמרתי משהו שישב לי בבטן הרבה זמן, סתם לראות אם אתה זוכר .. ;]
דנייאאללי שללי,
תהיי ב ט ו ח ה שאני זווכר!
ההחחיים שלי אתת! פשוט אין עלייך...
עשית לי טוב על הללב לראות את זה!!!
מטורף אני עלך..3>
QUOTE (oshri_Ok @ 17/01/2007) דנייאאללי שללי,
תהיי ב ט ו ח ה שאני זווכר!
ההחחיים שלי אתת! פשוט אין עלייך...
עשית לי טוב על הללב לראות את זה!!!
מטורף אני עלך..3>
בככיף אהוב שלי ..
I was born to make you happy 😁
אימלה,
מזעזע 😢
ומדהים !
אתה כותב כ"כ יפה ,
זה משוווו ... 😊
אוהבת 3>