את האמת?
לאף אחד אין מושג עד כמה אני רוצה אותו!
יש בו משהו שפשוט מהפנט אותי ומטריף לי את כל החושים, המגע שלו מטריף אותי לחלוטין, מעביר בי זרמים, צמרמורות, חום, קור, הכל!
כשהוא מלטף אותי בעדינות, אפילו על היד, אני מרגישה את כל הגוף שלי מתקמר למגע העדין שלו ותוך כדי רואים לו בעיניים שהוא מת להפסיק להתאפק ופשוט להתנפל עלי. וגם אני! רק מחכה לסימן לשחרר את המושכות ולהרגיש אותו הכי קרוב שאפשר.
"מים גנובים ימתקו" אמרו חכמינו, וצדקו! אני מתענגת על כל נשיקה, כל מגע גנוב, כל מבט שמבעיר בי את אש התשוקה.
אסור לנו להיות יחד, אסור לו להיות איתי, אסור לי להתמסר לו, אך רמת התשוקה גבוהה מדי. כוח הרצון הדרוש לשנינו על מנת לעצור את תשוקותינו עובר את רמות הנורמה האפשריות. הרעבתנות בעניינו גלויה לכל, תאוות הבשר שלנו אינה אנושית ואין לי מושג כמה זמן נוכל עוד להחזיק מעמד, להיות כה קרובים אחד לשניה ולא לעשות דבר, לא לממש את אהבתנו, להמשיך עם המשחקים שמסביב ולהמשיך להתאפק!
ורק בלילות, כאשר איש אינו שומע או רואה, לגנוב עוד מבט, עוד נשיקה מתוקה אשר לזמן מועט תצנן את התשוקה בליבנו, אך בו בזמן תשרוף אץ עורנו בשניה שגופינו ייפרדו, ועורנו ימשיך לבעור עד אשר נאחד שוב את גופותינו אילו היו שני חלקים של שלם אחד.
ממאאממי שלי, איך ברמת גן?!
זוכרת אותי?
קטע ממש ייפפה!!!
אהבתי כ"כ!
השפה שהשתמשת בה גבוהה ונותנת נפח לקטע..
אהבתי כ"כ!
QUOTE (oshri_Ok @ 16/01/2007) ממאאממי שלי, איך ברמת גן?!
זוכרת אותי?
קטע ממש ייפפה!!!
אהבתי כ"כ!
השפה שהשתמשת בה גבוהה ונותנת נפח לקטע..
אהבתי כ"כ!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 16/01/2007) ממאאממי שלי, איך ברמת גן?!
זוכרת אותי?
קטע ממש ייפפה!!!
אהבתי כ"כ!
השפה שהשתמשת בה גבוהה ונותנת נפח לקטע..
אהבתי כ"כ!
אושי שליייייייייייייי שנים לא ידברנו מואהההה!!!!!!!!!!!
כלכך התגעגעתי==>נעלמת שכמותי ^^"
בכל מקרה המון תודה חיים שלי!
יאה איזה מהמם
ממש אהבתי את הסגנון מאמי
הכתיבה שלך מושכת וממש אהבתי
זה עלייך ??...
לאב יו 😁 😛 😂
*שרון*
מדהיםםםםםםם
פשוט אין מילים
כייף לקרואאאאאאא
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
QUOTE (נאפי @ 16/01/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 16/01/2007) ממאאממי שלי, איך ברמת גן?!
זוכרת אותי?
קטע ממש ייפפה!!!
אהבתי כ"כ!
השפה שהשתמשת בה גבוהה ונותנת נפח לקטע..
אהבתי כ"כ!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מותק 3>
QUOTE (שרוני110 @ 16/01/2007) יאה איזה מהמם
ממש אהבתי את הסגנון מאמי
הכתיבה שלך מושכת וממש אהבתי
זה עלייך ??...
לאב יו 😁 😛 😂
*שרון*
😁 כן, עלי ועל מישו שאממ..
לא יכולה לקרוא לו חבר, אבל משו כזה!
תודה רבה מאמי!!!
QUOTE (פיקולו @ 16/01/2007) מדהיםםםםםםם
פשוט אין מילים
כייף לקרואאאאאאא
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
טודע!!!!!!!
בהזדמנות עוד משו בסיגנון שכתבתי עליו ^^"
יפה 😊
אהבתי במיוחד ת'שתי שורות האחרונות.. ת'תיאורים
מאמי יאאא זה כ"כ מזכיר לי משוו
את כותבת מהממם!
ולמה אתם לא יכולים להיות ביחחחד?
מווווואה
מאיה