זוכרת איך היה אז
את החיבוקים של פעם
ואת הנשיקות שהיו שלי ושלך
הייתי מביטה בך
ויודעת מה עובר עלייך
אתה לא צריך לומר שום דבר
אני הבנתי שבשבילך זה עבר
היינו יחד מאושרים
אבל זה לא יחזור לעולמים.
עינייך סיפרו לי סודות
ואני טובעת בים של אשליות
זוכרת את הימיים הטובים שנינו מתחבקים
אל מול שמיים רחוקים.
ההינו רק אני ואתה
והייתה בנינו אהבה
ואינה נגמרה
אני מסתכלת בעיניך
ורוצה לדעת את רגשותיך
עייניך סיפרו לי סודות
ואני שוב טובעת בים של אשליות
וכבר לא מתחבקים
אל מול שמיים רחוקים
פעם ההינו זוג מאוהבים
מאושרים מהחיים
ועכשיו אני אחת
מחפשת את האור בקצה המנהרה
כי יודעת שהאושר בסוף תמיד מגיע
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מרגשש ובאמת נוגע בלב
אהבתי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מרגש...
רואים שזה בא מהלב...
מקווה שהכל יסתדר...
תמשיכי לכתוב תמיד....
פה בשבילך בכל מצב..
-יסמיני:]-
יאאאאא
איזה יפההההההה
מרגש...
ממש מדהיםםם
יהיה טוב בובההה רק תאמיני
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
חח מירבו'ש זה מדהים מרגש ועצוב גם ...
אבל זה ממש ממש יפה
חולה על הכתיבה שלך יש לך כישרון לא מהעולם הזה
לאב יו
*שרון* 😁 😛 😂
מורניי-תודה יפה שלי...מתה עלייך
יסמיני-תודה כפרה ואני בטוחה שבסוף הכל יהיה טוב.
מורו'ש- תודה בובי ואני מאמינה שיהיה בסדר...והכל יעבור
שרונו'ש- תודה יפה שלי אני פשוט מתה עלייך...מה הייתי עושה בלעדייך?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מירבי זה כזה מדהים ,איזו כישרונית את 😮
אוהבת מלא 😛
לידורוש תודה בובי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
ואוווו מאמי פשוט אהבתי בטירווף!
גם הזדהיתי..
ואל תדאגי יהיה טובבב
מוווווואה
ופה בשבילך
3> מאיה!
יפה!
מאוד..
כול הכבוד מאמי!
תמשיכי לכתוב..
יאאא תודה
*-*אוהבת*-*
......מירב.....