איפה אתה?
למה אני לבד?
חשוך פה.. אני פוחדת
תוציא אותי מכאן
אל תשאיר אותי לבד
בבקשה אהוב
אל תשאיר אותי לבד
קח אותי מכאן
רק אתה מכיר את הדרך החוצה
רק אתה יודע לאן
בבקשה מאמי
קח אותי מכאן
וכשנצא תחבק אותי חזק חזק
ותגיד.. שאתה בחיים לא תשאיר אותי לבד..
שאתה אוהב אותי, ושאתה שלי..
תגרום לי להרגיש טוב סופסוף
תגרום לי לחזור להעריך את עצמי
תגרום לי שוב להיות מאושרת כמו אז..
כשהיה כלכך טוב
איפה אתה?!?!?!
למה הלכת בי לקחת אותי מכאן?!
אוף, שוב אני לבד . . . .
אני יודעת יצא מכוער אבל אני מצטערת זה מה שיוצא ברגעים של משבר וכאב.. סורי על החפירה!!
מרינושששששששששש
יפשלייי!! שניםם לא דיברנוו
עצובבבבייי:[
מה קרה בובה זה שוב גל?!
אמרתי לך אני יבוא יכנס בוו בסוף!
הוא לא שווה אותך אני אומרת לך כי מי שכן לא יגרום לך לבכות
ולסבול ככה!!
הוא לא צריך לגרום לך להעריך את עצמך מחדש כי את צריכה להעריך
את עצמך ולא לוותר כי הוא לא הבן היחיד בעולם
ואפילו יותר טובים ממנו אל תתיאשי האחד שלך עוד יגיע
ובנתיים שמרי על החיוך כי מהשוא עוד יכול להתאהב בווווו
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילךךך
את יודעתתתתתתתת!!
לפ יוווווווו
הכי שישישישישיישיש
מור'צי 😊
מאמי זה מקסיםםם אבל עצוב ומרגש
רואים שזה בא מהלב
ואת חייבת להיות חזקה
אל תוותרי על האהבה שלך
את רוצה לספר לנו מה קרה?
וגם אם לא אל תתייאשי
הכל יהיה טוב את תיראי זה עניין של זמן
תמשיכי לכתוב המון זה מקסים
ואת כותבת ממש יפהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפות שליייי
מורי.. שוב בעיות.. הקשר שלנו מורכב מהרבה בעיות שצריך לפתור אבל לי פשוט נגמר הכח וגם המצברים כבר נגמרו...=/
וואי מאמי זה מדהים
זה כל כך מרגש ..
דרך אגב יש לי כאן שתי סיפורים
צחוק הגורל ולא מושלמת
יש קישור בחתימה אני ישמח עם תקראי
לוב יו
*שרון*