ואיך שזה קרוב ,
נמצא ממש מעבר לפינה ,
פתאום הלב מחסיר פעימה ..
ואיך שזה נגמר ,
בלי שום הודעה מוקדמת
קשה לה לנשום , היא נדהמת ..
ואיך שזה חוזר ,
סתם ביום שמש בהיר ,
הוא מרגיש יותר טוב עם עצמו , מרגיש צעיר ..
ואיך שהם ביחד ,
הכל מרגיש ללא גבולות
וכשהם מרוחקים ,
הדמעות לא מאחרות
ואיך אני כאן כותבת על שניהם
שבעצם גם אני באותו מצב כמוהם
מתלבטת מרגע לרגע ,
לא סגורה על שום דבר ..
מנסה לחיות את ההיום הנוכחי,
בלי לזכור את העבר
מהעתיד מתחמקת ,
לברוח מחפשת
תן לי עוד רגע קט לחשוב אלוהיי
אולי עדיף לו בעצם בלעדיי
לא נזכור עוד אחד את השנייה ונתנתק
נחיה בנפרד , בלי לנסות ולהתעמק
וגם אם נישבר , וגם אם נרצה הזדמנות שנייה ,
עדיף בלי זה , כי ממילא התקווה כבר אבדה ..
לא עליי או משהו , סתם התחשק ..
לירניייי!!!
איזה כישרוניתתת
גאדדדד פשוט אין מיליםםם
אהבתי נוראאאאאא
עמוקק מרגש
חרוזים מדהימיםםםם
אין תעשי עם זה משהואא
אני אומצרת לך פשוט אין מיליםם
אל תפסיקי לרשום !!!
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
וואיי זה מדהים..
אין, אין על הכתיבה שלך מאמי
באמת שהיא נדירהההה
אני כל כך מתחברת לקטע הזה..
כאילו כתבת את זה עליי
באמת..
מקווה שזה לא מפריע.. לקחתי את הבית האחרון לאוואי =]
זה מהמממםם את כותבת כל כך סוחף, נדיר פשוט.. באמתת
וד"א.. נעלמת לי הא?!
שלחי הודעית.. חח
מווווווווווואעע
אוהבת אותך המוןן
רותמיק =]
פשוט כישרון מהלך
כל כך כיף לקרוא את השירים שלך מאמי
את כותבת מקסים ונדיר
תמשיכי לכתוב תמיד
שתמיד יהיה לך את החשק חח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כ"כ כיף לכתוב ככוווווול מה שאת כותבת!!!
שמח שזה לא עלייך..
אאווהב אותך אחותת ששיללי!@!$#
וואי איזה יפה מאמי
יש לך כתיבה מדהימה זה מ-ע-ל-ף
לוב יו
*שרון*
יאאאאאא ממההמם!
ממש מרגשש
תמשיכי לכתוב בובהה
מוווווואה
כבר אמרתי לך
לא פעם.
אני מתה מתה מתה על הכתיבה שלך.
תמיד נוגעת
איןןןן מדהים.
תמשיכי לכתוב תמיד 😊
אוההבבבת
מאיה
וואו מקסימים שלי!!! כמה תגובות [[[:
תודה ,תודה, ושוב פעם תודה !
אוהבת המוווון ...