אתה נתת בי כוח,
אז תן בי גם את הכוח- לשמוח.
תן לי סיבה לחייך, עשה אותי מאושר.
חי, ומאושר.
תן לליבי לצמוח,
תן לליבי מנוח.
ה-ש-כ-ח ממני את כול הצרות,
הצרות, שבגללן באות הדמעות.
רוצה שוב לחייך, חיוך מכול הלב.
לדעת שזה אמיתי, לא כדי להסתיר את הכאב.
עכשיו החיוך מופיע,מנסה כמה שפחות להפריע.
חושף שיניים, חיוך רחב.
יודע.. שזה אף פעם לא מאוחר!!!
!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!
שיר אופטימי, אחרי הרבה זמן..
אושריקקקקק
אני שמחה שקצת יותר טוב לך
ושהחיוך חוזר לו לאט לאט
וזה באמת אף פעם לא מאוחר אני בטוחה שגם
חיוך רחב יכול לעשות בן אדם אחר מאושר
ולעשות הרגשה טובה
זאת רק תקופה אין לך מה לדאוג כל הצרות והמתחים
יפוגו לאט לאט ...
אל תמחק את החיוך שוב!!
לפ יוווווו
ופה בשבילךךךךך
מור'צי 😊
מאמיייייייייי
אני שמחה שסופסוף כתבת משהו אופטימי
זה מראה שאתה מנסה לעזור לעצמך
כי אתה יודע שהכל יכול להסתדר אם רק תאפשר לעצמך ..
וזה מ.ע.ו.ל.ה !!!!!!!!!!!!!
א=ו=ה=ב=ת אותך א=ר=ו=ס יפה ש=ל=י
QUOTE (פיקולו @ 14/01/2007) אושריקקקקק
אני שמחה שקצת יותר טוב לך
ושהחיוך חוזר לו לאט לאט
וזה באמת אף פעם לא מאוחר אני בטוחה שגם
חיוך רחב יכול לעשות בן אדם אחר מאושר
ולעשות הרגשה טובה
זאת רק תקופה אין לך מה לדאוג כל הצרות והמתחים
יפוגו לאט לאט ...
אל תמחק את החיוך שוב!!
לפ יוווווו
ופה בשבילךךךךך
מור'צי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואאאאו,
אהבתי , אהבתי ,אהבתי 😮
מהמם !
ואושרי,
אמרתי לך שיהיה טוב 😊
אני מקווה שתמשיך לחייך,
ואל תתייאש [:
אוהבת מלא ...... (:
יפה.
והגיע הזמן!!
תמיד תהיה כזה! (: