~~~
אני מקווה שנכנסת כי אתה יודע שזה מדובר אליך ..
מאמוש,
אני רואה שרע לך..
ואולי קשה לך להאמין.. אבל למרות כל מה שעברנו אני מרגישה שאנחנו כמו נפשות תאומות .
וכשאני קוראת את כל השירים העצובים , שכביכול "לא כתובים עליך" נעשה לי עצוב בלב .
כי אני יודעת שהמילים הכל כך יפות שבתוך השיר שלך צועקות לי ..
רק שתדע, אני פה בשבילך תמיד אושריק שלי ..
לא משנה מה קורה..
איזה חבר עזב, ומי הלך ממך בלי אף טיפת רגש ..
תמיד צריך לזכור שיש את אלו שנשארו, ואת אלו שתמיד יהיו שם בשבילך ..
דפווק ששלי ..
אני כל כך אוהבת אותך ..
אני יודעת כמה שקשה .. וגם אני מבינה שאתה מנסה לא ליפול ..
ולא תמיד זה מצליח .
תזכור, שלכולנו יש רגעים טובים.. ופחות טובים..
ונכון, רגעים קשים שאנחנו מרגישים שהנה כל העולם מתמוטט ..
או שבעצם כבר הכל נפל ..
דווקא ברגעים כאלו נבחן האדם.. בגדולה שלו ובעוצמתו להרים את עצמו למעלה.. לא לפול !!
ומי כן יכול לקום, אם לא אתה?!
יש כל כך הרבה אנשים מסביבך שהיו מוכנים להושיט לך יד מלטפת ולעזור לך לקום.
אני אחת מהן.
רוצה שתמיד תזכור,
שגם אם אתה חש שאיבדת את עצמך ..
תזכור,
שלא איבדת אותי..
כי החברים, תמיד יהיו שם ..
אוהבת אותך המון בונבון שלי 😁
~~~





