מרגישה אבודה, ללא מנוחה
מחפשת את השקט, את הפינה..
הפינה או המקום, שבו אוכל להיות לבד, רק אני..
אני בלי המחשבות, בלי הרגשות, בלי כלום..
רק אני, ריקה
ריקה מהכל,
ולדעת שלא רק אתה יכול,
שגם אני יכולה, לדעת מתי, לאן צריך ללכת
לאן לפנות
כדיי להיות לבד,
להרגיש אבודה בתוך כלום, בתוך שום דבר,
ולדעת, להיות בטוחה.. שזהו הכל נגמר, הכל עבר,
לא רק בשבילך. כי בעצם בשבילך כלום לא נגמר, לא עברה שום תקופה, זה רגיל
אותו דבר בשבילך
לדעת שמבחינתי, בשבילי הכל נגמר, איתך, הכל עבר בלעדיך,
שהתקופה תסתיים, מעצמה
להרגיש את כל זה בתוכי, בתוך אותה פינה.. פינה שבה אני מרגישה אבודה..
שזה יסתיים
בלי שאני יאסוף כוחות משלי כדיי להבין ולעשות זאת,
שהכל יעבור, יחלוף, לבד, בלעדיי
יחלוף על פניי
להרגיש אותך, ולדעת שאתה לא בעצם שלי
שהשפתיים שלך לא נועדו לשפתיי
שאתה לא באמת בשבילי, ושאני ממש לא בשבילך
לדעת שיש אני בלעדיך, שאני לא איתך ולא שלך..
שהידיים שלך מופנות כעת לאחרת,
אם רק היית מבין כמה שאותך אני אוהבת..
עצוווב :[
את כותבת מדהים ..
תמשיכי ליכתוב בובי
ועל מי זה כתוב ?! O:
רותמיקקק
יפשלייי למה את עצובה ?
את לא צריכה לבכות ולהתעצב בגלל אפחד
ובטח שלא למחוק את החיוך שלך.
את חייבת להיות חזקה
לשמור על התקוות להוכיח לעצמך שהכול יהיה בסדר
שזה רק תקופה שאוטוטו ת'עבור
ושהחיוך לא ימחק לך מהפניםםם --חיוך מישר הכול--
תפנימייי!!
את רושמת מעלףףף
אל תפסיקי לרשוםםםםם
אוהבתךךך
ופה בשבילךך
לכל דברר
לפ יוווו
הכי שיישישישישייש
מור'צי 😊
ואאאי,
ממאמי 😢 ?
זה מהמםםםםםםם !@
וכזה עצוב 😢
אני מקווה בשבילך שתהיו ביחד,
ומי יודע..
אולי הוא האחד שדווקא מיועד לך ?
למרות שזה נראה שלא,
הכל בא מלמעלה , ויהיה טוב,
אל תדאגי (:
אוהבת מלא .... 3>
יאא רותמי!!
עוד שיייר מושלםםם שלך!
(בדיוק כמו השאררר)
אני חוולה על הכתיבה שלך!
ואל תפסיקי לכתווווווב נבר אברר!!
(אחרת אני הורגת אותך 😉)
ואל תדאגי בובי
מה שצריך לקרות- קורה!!
תהיה חיובית בובהה
אוווהבתותךך ופה בשבילך!!
מווווווווואה
מאיה
QUOTE עצוווב :[
את כותבת מדהים ..
תמשיכי ליכתוב בובי
ועל מי זה כתוב ?! O:
תודה מאמי =]
שמחה שאהבת
ו.. הקטע מדבר עליי בעיקר..
עליי ועל הרגשות שלי.. =[
מוואע
QUOTE רותמיקקק
יפשלייי למה את עצובה ?
את לא צריכה לבכות ולהתעצב בגלל אפחד
ובטח שלא למחוק את החיוך שלך.
את חייבת להיות חזקה
לשמור על התקוות להוכיח לעצמך שהכול יהיה בסדר
שזה רק תקופה שאוטוטו ת'עבור
ושהחיוך לא ימחק לך מהפניםםם --חיוך מישר הכול--
תפנימייי!!
את רושמת מעלףףף
אל תפסיקי לרשוםםםםם
אוהבתךךך
ופה בשבילךך
לכל דברר
לפ יוווו
הכי שיישישישישייש
מור'צי
מאמי? נעלמת לי הא?! חח
שמחה שאהבת
ותודה מותק..
באמת שאת כל הדברים שאמרת אני מנסה לעשות..
לא ממש מצליח לי אבל אני אתגבר..
הוא פשוט לא שווה את זה..
מווואעע
ותודההה =]
QUOTE ואאאי,
ממאמי ?
זה מהמםםםםםםם !@
וכזה עצוב
אני מקווה בשבילך שתהיו ביחד,
ומי יודע..
אולי הוא האחד שדווקא מיועד לך ?
למרות שזה נראה שלא,
הכל בא מלמעלה , ויהיה טוב,
אל תדאגי (:
אוהבת מלא .... 3>
חח זה לא אולי מאמי..
זה בטוח.. אבל לכיוון שלא.. אנחנו לא יחד וגם לא נהיה..
עכשיו לא בגללו.. אלא בגללי.. אני פשוט לא רוצה!
טוב חפרתי כאן ממש..
אז ממש תודה.. שמחה שאהבת מוואעע
QUOTE יאא רותמי!!
עוד שיייר מושלםםם שלך!
(בדיוק כמו השאררר)
אני חוולה על הכתיבה שלך!
ואל תפסיקי לכתווווווב נבר אברר!!
(אחרת אני הורגת אותך )
ואל תדאגי בובי
מה שצריך לקרות- קורה!!
תהיה חיובית בובהה
אוווהבתותךך ופה בשבילך!!
מווווווווואה
מאיה
אני בשוקו ממך מאמי..
כל קטע שלי שאני מפרסמת פה את קוראת.. חח
תוודהה רבהה לך..
איזה כיף לראות תגובות כמו שלך..
באמת..
שמחה שאהבתת
מוווווווווווווואע