כשהמבטים מצטלבים הלב שוב דופק
שהראשים יורדים כלפי מטה הדמעה לפתע מאיימת לפרוץ ,
כשנתקעים אחד בשני אתה מנסה לחפש ברק בעיניי
ואני רק נמנעת מלהביט עלייך ,
אני יודעת שזה לא קל - אף אחד לא הבטיח שזה לא הולך להיות קשה
אבל אני מוכנה לזה .. אני יודעת שמגיע לי ה ר ב ה יותר טוב
מ.מ.ך !#
אז הנה הגומה שוב מבצבצת על פניי
פתאום החיוך אט אט עולה
והצחוק נשמע כמעט בכל פינה שבה אני עוברת ,
ואז שוב אתה מופיע באיזשהי 'סמטאה' מפר את שלוותי
ואני רק מבקשת ממך - בורא עולם ..
תוציא את הילד מנשמתי,
רק שילך
מ.מ.נ.י ! 3/>
איפפ יצא גועל נפפש,
זה מה שאני מרגישה ..
אל תנסו להבין /;
לאב יווו [:
וואאיי זה כ"כ יפה ..
כאילו כתבת את זה עליי :[
תמשיכי ליכתוב מאמי ..
3>
תותי יפשלייי!!
איזה עצובבב...
תיהיה חזקה בובה את תעברי את זה
הכול יהיה בסדר
רק תאמיני בזה ואל תאבדי את התקוותת
אוהבתךך
ופה בשבילך
לכל דברר
מצור'צי 😊
איזה יפפפה בובי שלי 😢
אל תדאגי,
יהיה טוב !
ואלוקים יעזור לך 😊
אוהבת אותך מללא [:
תודה יפות שללייי
אין עליכככן !
יאא יפיופה
מהממם!!!!
ואל תדאגי יהיה בסדררר!
מה שצריך לקרות קורה!
תהיי כל הזמן שמחה ושימי עליו זיןןןןןן!
רק ככה הוא יבין מה הוא מפסיד!
באמת מגיע לך יותר ממנו
ואל תדאגיי את עוד תשיגי😉
מוווווואה עצומה
ופה בשבילך
מאיה
אוהב אותך מאמית שילי!
תהיי חזקה ואל תישברי, בשבילך, למענך!
😊
אאווהב אותך! דברי איתי כשתחזרי מהמכולת.. חעחעחע P:
תודה נשמות שלי 😊
ארוסי חזררתי [:
שולחת לך הודעה חחח
וואייי זה כל כךךךך נכוןןןןןןןן עלייייייייייייי !!
זה כ"כ יפה..
יהיה טוב מאמי (: