מנסה להתרחק מהחיים,
לחיות חיים לא אמיתיים.
חובש מסכה של שקרים,
חי חיים בלתי מציאותיים.
משקר לעצמי, בין היתר.
מנסה למצוא פה את הקשר.
משתדל לחייך ולשמוח
אבל הכול גורם להיזכר, לא לשכוח.
נזכר בהכול, כאילו היה אתמול
נזכר, והמסכות מתפוררות כמו חול!.
מנסה להחזיר אותן, לאחות את השברים
אבל למרות הכול יודע שאני..
חי חיים לא אמיתיים!
אמא כמה שלפעמים אני מבינה אותך
מאמי תהיה חזק
זאת תקופה והיא תעבור
עוד יותר כועס ששמים מסכה
צריך אדם שיעזור ויקשיב
תהיה חזק נשמתי הכל יהיה טוב
אתה כותב מקסים וזה כל כך נגע לי בלב
תמשיך לכתוב הרבה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאו,
אושרי 😮
מה קרה ????
זה כזה מדהייייייים ,
ועצוב 😢
אבל יהיה בסדר ,אל תדאג !@ 😊
אושריקקקק
מה קרה מאמי??
אתה יודע שאתה יכול תמיד לפנות אליי בכול דבר
אפילו באמצע הלילה
תראה אתה פשוט צריך להיות אתה כולם
צריכים לקבל אותך כמו שאתה ולתמוך ולעזור עם עצוב
התקופה הזו עוד תעבור אני יודעת שזו תקופה לחוצה פחד וכל המתחים
נופלים עלייך אני יודעת איך זה מרגיש ברגעים כאלה אפילו לא חושבים על הטוב
רק על הרע וכמה ש...רע!
אני כל כך מבינה אותך תנסה להיות חזק ולהיתמך באנשים שאוהבים אותך
כי הם בטח שלא יתנו לך ליפול אלא להיפך יעזרו וייעצו עם צריך
אל תוותר לעצמך ,אל תישבר !
כי מהמעט שהצלחתי להכיר אותך אתה חזק ומקסים ותצליח לעבור את זה.
זאת רק תקופההה... הכול יכול להשתנות ...רק חכה לאור הזה שמבצבץ הוא יגיע מהר
אל תגיד נואששש!!
לפ יווווו
ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
אושרי יפה שלי
זה ממש מרגש עצוב
אני חולה עלייך ועם אתה צריך אותי
אני ץתמיד פה בישבילך את זה אתה כבר יודע
חולה עליךךךךךךך הכי שבעולם
*שרון*