הכול הופך עצוב וקר,
הכול מתרחק, מנוכר.
העצב מפעם לפעם רק מתגבר
החיוך לא זוכר כיצד להישאר.
די אלוהי, עד מתי?
עד מתי העצב יגור על פניי?
מתי כבר אוכל לשמוח,
לחייך, את הפנים שוב למתוח.
😢 דדדדייייי!@$## 😊
באמת עד מתיי???
😢
דייי זה מדהים!!
שלמוותתת!!
לווב יווו 😛
' צמרומורת '
אושרי אתה כותב כ"כ יפפפפה !!
אתה ממש מוכשר ..
יהיה טוב בעזרת ה' מאמי
תמשיך לכתוב .. :]
ויש מצב אתה מפרט .. מה קרה ?
יפפה שלי
זה מהמם ועצוב כל כך 😢
מה קרה ?
שנייה אני שולחת הודעה [ ;
לאב יווו
יאאא מאמי שלי מה קרה?
למה אתה ככה עצוב?
תהיה חזקק הכל יהיה טוב
זאת תקופה גם אם אתה לא רואה
את הסוף הוא יגיע
תרים את הראש מאמי
אם אתה צריך משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובי... כן כן זאת שוב אני:]
תראה הכול תלוי בך הכול משתנה בך
עם רק אתה תרצה בכך
החיוך והשמחה יכולים לחזור לפנייך. רק תאמין
בזה כי יהיה טוב והכול יכול להשתנות
תמיד יש את המחר שזה יום חדש לגמרי ..
רק תיתן לעצמך הזדמנות ,תקשיב ללב תהנה מכל רגע נתון
אל תסתכל אחורה רק קדימה לעתיד שלך
לחיים שלך לעולם שלך!
וכבר תראה חיוך קטן נמרך על השפתיים תזכור שלהישבר ולוותר זה לא הדרך
הדרך היא להתמודד לא להראות שכמה שקשה אתה תצליח לעבור את זה
ולא לדב... מסביבך יש כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך שלא יתנו לך להרים ידיים כל כך בקלות.
אל תוותר לעצמך(שוב)
ואל תפסיק לחייך עד שהאוזניים ימאסו מהביקור של הלחיים חיחיח
פה בשבילךךךךך
אוהבתךךךךךך
ואל תפסיק לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
מאמי מה קרה?
תיהיה חזק אם תצטרך אני כאן בשבילך!
תודה לכן, לכולכן, על התגובות המקסימות האלו!!!
למדתי משהו בזמן האחרון, וזה שלעולם אסור להרים ידיים.
גם כשהכול נראה "קר,ומנוכר" כמו שכתוב בשיר,
בסופו של דבר- האור יבוא ויחמם וייקרב אליכם את האנשים החשובים לכם- במיוחד
בגלל עצם העובדה שהם לעולם לא עזבו!!! 😊
סתם חופר פה..
קיצר, תודה לכן!😊
למה עצוב ממי
חח מעלף בכול מקרה
עוד יצירה מושלמת של אושרי
אוהבת אותך עם אתה צריך כל דבר אני פה
עם אתה רוצה לדבר איתי לבד באייסי
בכיף ממי
293-840-036
לאב יו
*שרון*
אושרי מאמי,
זה מדהים!
כמו כל מה שאתה כותב!
אני בתגובה עם מור.
אני מקווה שיהיה טוב! תהיה אופטימי ותאמין בזה שיהיה טוב - וזה יקרה.
אם אתה צריך משהו -
אתה יודע לאן לפנות (: