נממנמנ:]]
אני צריכה עזרה קטנה
אני צריכה לכתוב שיר שקשור לביטחות בדרכים..
יעני על מפגע ביטחותי וכאלה
מישו יכול לעזור לי ?=/
זה ליום שלישי תודה רבההה
יש פורום מתאים לזה
יש פורום סיפורים ושירים
עזרתי לך והעברתי להבא זה ינעל!
כתבתי לך עכשיו מקווה שתאהבי:
אם לא מסתכלים
ואת הכביש במהרה חוצים
כולם את החיים מסכנים!
צריך להביט היטב לצדדים,
לשמוע את קולות המכוניות שנעות בכבישים!
צריך להיות אחראים
ולעבור רק באור ירוק במעברי חצייה שניצבים!
אל תמהרו, תסעו בזהירות,
חבל לסכן את חייכם
ולקחת חיים שלא שייכים לכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תווודה ממי
עזרת לייי:]]
אוהבבת
בכיף מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*