כשחשבתי שהתגברתי,
שהרגש עבר לו, חלף,
הופעת שוב,
והרגשתי איך הלב נצבט מחדש..
אני לא מפסיקה לחשוב עלייך ולו לשנייה,
אני כ"כ אוהבת אותך.
אני לא יודעת איך להסביר את מה שאני מרגישה,
אך כל דבר קושר אותי אלייך, לדמותך.
אני יודעת שבשבילך אני כבר עבר,
אבל איך להסביר ללב שצריך להמשיך הלאה?
להסתכל קדימה, אל המחר?
אני לא בטוחה שהצלחתי בעצם להתגבר עלייך,
ואני לא בטוחה שאני גם אי פעם אצליח.
אבל מה שאני יודעת, מה שאני בטוחה בו,
זה שאני לא אוהב כמו שאותך אהבתי עוד לעולם..
מאמי זה קרה לי כ"כ הרבה פעמים
שעד שחשבתי שזהו שכחתי ממנו..
ואז ראיתי אותו בבצפר או סתם תמונה שלו או שיר או משהו אחר וזה העלה בי הכל שוב.
ושאני מרגישה ככה והוא כבר שכח ממזמן.
אבל מאמי אני לא האמנתי בזה שאמרו לי "הזמן משכיח הכל"
אבל זה נכון. גם לי כאב וגם אני בכיתי (והמון)
אבל זה עובר עם הזמן.
מבטיחה לך!
אם תרצי משהו אני פה בשבילך!
איי סי-261728582
ממש יפה!
וגם לי זה קורה עכשיו. אני מתחילה לשכוח.. ופתאום הוא שולח לי הודעה או משו וזה מחזיר הכל
וזה כל כך מעצבן שאני עדיין תקועה עליו למרות שהוא כבר שכח ממני ועבר הלאה כל כך בקלות ושכבר יש לו מישהי אחרת.. עצוב.
sufipufi & True_Star - תודה רבה לכן =]
ויהיה טוב, אני בטוחה.
שיהיה לכן המשך יום מקסים!
ואווו איזה עצובבב
יהיה טוב בובה רק תאמיניבזה
ותשמרי על החיוך
אל תתני לאף אחד להוריד לך אותו מהפנים!
ואני פה תמיד בשבילךךך
לפ יווווו
מור'צי 😊
אני ממש מבינה אותך מאמי ...
אגב מזמן לא היית פה,
נעלמת .
יפה שלי אני בטוחה שאין פה מישהי אחת שלא מבינה אותך!
לכולן זה קורה..
וכולן בסוף מתגברות,
ממשיכות הלאה..
אין ברירה!
כאלה החייים!
יש גם אכזבות..
אבל...
מ=ת=ג=ב=ר=י=ם!
בווווובי אני פה בשבילך בשביל מה שתרצי!
מווווואה עצומה עצומה עצומה
מאיה
מאממייי
איזה עצוובבייי
את כותבת מדהייםם
אני כל כך מביינהה אותתךךך
יהיה טוב מאמי שללי אל תדאגייי =]
מווווווווואהה
-דניאלו'ש-
אחח כמה שזה קרה לי.. ואפילו קורה עכשיו ..
הזמן משכיח הכל ..
אבל אהבה ראשונה לא 😢
אל תייחסי.. פפ אני והשטויות שלי
את כותבת יפה מאמי
תמשיכי להוציא את הרגשות שלך בכתיבה..
זה ממש משחרר ..
ואני ממש מבינה אותך..
אם את צריכה משהו ? אני פה בשבילך
וגם כולן :]
3>
פיקולו - תודה רבה מאמי.
ואל תדאגי, החיוך לעולם לא יירד לי מהפנים.
סתם כיף לפרוק לפעמים בכתיבה =]
hila1990 - אני בטוחה שכל אחת מזהה עם זה איכשהו,
שכל אחת עברה את זה..
וכן, הרבה זמן לא הייתי פה בגלל עומס בלימודים.
אבל אני תמיד חוזרת (:
אוהבת-וכואבת - מאיו'שקה, תודה (:
ממשיכים הלאה, ברור.
גם אני המשכתי אבל הרגש עדיין נשאר, כבר 4 שנים.. =/
סקסי-ליידי - דניאל תודה רבה מאמי!!
שיהיה לכן שבוע מדהיםםם!!
אוהבת,
ניבו'ש 😊
דורו'ש,
תודה מאמי =]
וזה לא שטויות,
אם את רוצה לדבר - אני פה תמיד.
אגב, נעלמת לי..
הרבה זמן לא שמעתי ממך.
אל תזניחי!
QUOTE (_princessa_ @ 13/01/2007) דורו'ש,
תודה מאמי =]
וזה לא שטויות,
אם את רוצה לדבר - אני פה תמיד.
אגב, נעלמת לי..
הרבה זמן לא שמעתי ממך.
אל תזניחי!
ניב ?!
זאת אתתתתתתת ?
פאאאאאאאאק מההההההה
שנים לא דיברנוווווו
חכי אני תופסת איתך עכשיו שיחה במסנג'ר
זה לא לפה ..
התגעגעתיייייייי !!!
עצובב אבל מדהים
את כותבת ממש יפה מאמי
ורואים שזה בא מהלב
תתני לזה זמן לא קל לשכוח בנאדם
אבל את תצליחי את רק צריכה סבלנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח דורו'ש, אוהבת אותך =]
מורני, תודה יפה שלי.
התגעגעתי אלייך, נעלמת לי..
אני צריכה לדבר איתך!
יאאאו איזה עצוב .. מסכימה עם כולללן
נוטשת ! פי !
כמה זמן לא דיברנו ..