הרבה זמן לא כתבתי....
לא חייבים להגיב, פורקת....
הם אומרים...שהקץ שלך קרב..
אומרים זאת בלי להניד עפעף, כאילו שאין להם לב..
והדמעות זולגות לי בלי הפסקה כבר שבוע...
לפני שמשהו קרה..חותך לי את הלב הגעגוע...
לא יכולה לדמיין בלעדייך את העולם..
כל מקום כל דבר, תמיד אתה היית שם...
רואה אותך כבר חודשים שוכב בלי יכולת לעשות דבר...
הכל בגלל המחלה...שבורא העולם עלייך גזר..
רואה את הכאבים..ואת הסבל בעיניים..
אני רואה את הפחד שלך...והלב נקרע לי לשתיים..
כבר חודשים מבקשת שהכל יהיה חלום...
שאני אתעורר ואתה תהיה בריא פתאום...
אך המציאות היא אחרת...וזה כואב...
אוהבת אותך כל כך הרבה...אצלי בלב..
הלוואי והם טועים...
הלוואי ומקשיב לי ה'..
תישאר איתי כאן עוד שנים רבות..
ותיתן לחיוך שלי...של כולנו עוד סיבות..........לעלות..
בובה איזה עצובבב:[
אני ישמח עם תשטפי יותר שאני יוכל להבין
אבל מה שכן הבנתי שמישהוא עומד למות
לצערנו אי אפשר למנוע את זה רק להיות חזקים
לתמוך ולהיתמך אחד בשני ולא לאבד תקווה
כי ניסים אכן קרו
אני איתך ופה בשבילךך
לפ יוווו
דבריתי...
מור'צי 😕
יאא מאמי תהיה חזקה!
ואני פה בשבילך!
ד"א כתיבה מעלפת!
מוווווווואה
מאיה
יוואא
אני לא יכווללה
הרגתת אוותייייי עכשיווו
אני עם דמעות בעינייםםםם
אני כל כך מזדהה עם השיירר
אמאאאא =[[[
דיי דיי דיי אני לא יכוללה
העלת בי הכל מחחדשש 😢
מה קרהה לךךך? שתפי אותיי...
-דניאלו'ש-
ואאאיי זה כ"כ עצווובב.. 😢
אני קוראת את זה עם דמעות בעיניים..
את כותבת כ"כ יפה ..
את יכולה לשתף אותנו ?
לספר מה קרה ?
תהיי חזקה מאמי
יהיה טוב בעזרת ה'
אני עם דמעות בעיניים
אם היית כותבת את זה לפני שנה
הייתי אומרת לך שכתבת את זה בשבילי
כל מילה דיברה עלי
אבל תסתכלי עכשיו?! הבנאדם שהכי יקר
לי על הרגליים והוא הבריא ויצא מזה
אני לא יודעת מה המחלה
אבל אני בטוחה שעם אהבה והרבה כוח הוא יצא ויתגבר על זה
את חייבת להיות חזקה
אני בטוחהה שהכל יהיה בסדר
אל תישברי בעזרת השם אלוהים יעזור
לו והוא יהיה בריא ויהיה איתך לכל החיים
אין אני עם דמעות אין לי מה להגיד לך
שוב אם היית כותבת את זה לפני שנה
בכלל הייתי עכשיו עושה פה ים מרוב דמעות
ריגשתתת אותי ואני מאחלת לך רק טובבב
אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנות תודה רבההה לכןן על התמיכה
והתגובות...
לצערי זה אמיתי..וזה מה שיצא לי מהלב..
מצטערת שגרמתי לכן להזיל דמעות..
נאפי וסקסי-ליידי סליחה שהעלתי לכן זכרונות עצובים..
ונאפי...אני כ"כ שמחה בשבילך שהוא בסדררר=] באמתת באמתת..
למי שרצתה לדעת על מה מדובר..
בפרטי..
אתןן מדהימווותת תודה רבה לכןן..