נדרתי לך שאוהב,נדרתי לך שאשאר.
נדרתי לך שאין בעולם מי שאוהב אותך יותר
נדרתי לך שלעולם לא תהייה בודד בעתיד..
נדרתי לך שאהייה נאמנה לתמיד.
נדרתי לך שכשתרד אדאג שתעלה,
ונדרתי לך שאפנק כשתחלה.
נדרתי לך שאני אחזק ועליך אשמור ,
נדרתי לך שמתי שחשוך אהייה לך אור.
אך אתה נדרת לי נדר שבו הבטחת שתעמוד...
אתה נדרת לי שלעולם לא תבגוד.
ואייי
איזה יפה זההה..
את כותבת מהמם!!!!
קצת עצוב.. =[[
אבל זה ממש יפההההה
תמשיכי לכתוב!!!
רחלוש =]]
בין הדברים הכי יפים שקראתי
מהמםם מאמי ועצוב
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצוב
מצמרר
מרגש
ובקיצווווווור
מדהייייייייים!
ואוווווו
עצובבבבב
ואת כזו מוכשרתתתת
אל תפסיקי לרשוםםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
מדהיייםםם
את כותבת ממש אבל ממש יפפה
אהבבתתיי =]
מוווווואה
-דניאלו'ש-
עצוב ומצמרר .. 😢
מזכיר לי דברים שהייתי רוצה לישכוח \:
תמשיכי ליכתוב מאמי
הכתיבה שלך מדהימה !!
תודה לכולם כאן.
אני קצת מאוכזבת ממנו, באמת שקשה לי.
אני יודעת שזה עצוב זה מתבטא בגלל המצברוח שלי.
תודה לכולם על התגובות המקסימות.