את לי חברה ,
א-ה-ו-ב-ה
את הכי חשובה .
יצאו מילים ללא שליטה,
אחר"כ זלגה דמעה ועוד דמעה
לאט לאט כבר לא נשארו דמעות
את האש צריך לכבות
בליבי יש חור
שלא יתמלא לעולם!
חיפשתי חברה , מצאתי אותך
אוצר כמו זהב
כמו קרן אור באת אליי והארת לי את החיים
מהיום שהכרתי אותך אני לא מפסיקה לחייך
הריבים,הסיכסוכים,הדמעות
על הכל אני מצטערת :/
אבל קשה לי לסלוח חשבתי שאת רק שלי,
אני אוהבת אותך אבל לא מסוגלת להפגע ממך שוב
מקווה שתביני ...
את יודעת הרי שהחיים שלי והחיים שלך קשורים לנצח
ואפילו אם נפרד יאמר האל,
שאותך אני אוהבת ,
את חשובה לי יותר מכל 33>
😢😢
טלוווש
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר בסוף..
קורה ריבים בין חברות
אבל אח"כ מדברים ומשלימים=]
מוווווווואה ובהצלחה
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 13/01/2007) טלוווש
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר בסוף..
קורה ריבים בין חברות
אבל אח"כ מדברים ומשלימים=]
מוווווווואה ובהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קוקקקקקי,
זה מדהים !!@ 😮
מוכשרת קטנה שלי חחח ..
כבר השלמנו ! [:
עזבי, זה קורה .
ואם אנחנו תמיד משלימות ?
זה אומר שאנחנו באמת חברות אמיתיות ,
וכלום לא יצליח להפריד בינינו D ;
צמד לסביות חחחחח XD =
"חשבתי שאת רק שלי "
כפרה עלייך !@
את הכל בשבילי חיים שלי,
את האור של חיי 😊
את תמיד מעלה לי חיוך על הפנים,
אפילו באמצע שאני בוכה,
אני מחייכת בגללך [:
אין לך מחליפה ,
ולעולם לא תהיה !
את הכי הכי שלליייייי !%
ואל תזלזלי בזה [:
אוהבת ,
ותמיד אוהב.......
קוקי & קוקה = המשפט של אמא שלך ; ]]
חחחחחחחח,,
הרגה אותי זאתי !
קיצר, דפקתי חפירה !
אוהבת המווןןן,
את כל חיי (:
מדהיםםםםםםם
את ממש מוכשרתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊