QUOTE (-נוונה- @ 13/01/2007) ידעתיייייייייייייייי שרותם שיקרה
פשוטטטטט ידעתייי !!!!
היא בחיים לא תצליחחח לכתובב משו ברמההה שכזאתת!!
יאווו אני לא מבינהה
למ ה קשהה לההה להגידד תאממתת?!
סתכלי ת'שיחה שלי איתה :::
נוני הנסיכה 😊, 1/12/2007 9:26 PM :
יוווו איזה סיפווררר יפה יש לך בשיןןןןןןןן
+*+מת!קה~עם~פ!זה+*+, 1/12/2007 9:26 PM :
חח תודה מאמיי
+*+מת!קה~עם~פ!זה+*+, 1/12/2007 9:26 PM :
אין שגיאות כתיב נכוןן?
נוני הנסיכה 😊, 1/12/2007 9:26 PM :
חח נכון
את כתבת?
נוני הנסיכה 😊, 1/12/2007 9:30 PM :
???
+*+מת!קה~עם~פ!זה+*+, 1/12/2007 9:30 PM :
כה אבל אחי עזר לי קצתת.
נוני הנסיכה 😊, 1/12/2007 9:30 PM :
חחח טוב..
אייייכס שקרנית =/
כלבה,
זה כזה לא יפה ,
לקחת זכויות יוצרים ..





