אני שונאת להרגיש רע!!
וזה חוזר אלי כל פעם מאותה הסיבה!
אולי זה לשעה.. אולי זה לשנייה.
אבל זה נכנס בי חזק, חזק פנימה.
אני לא יהיה כזאת!!!
אני לא יהיה כזאת אני מבטיחה!!
אני לא יהיה כזאת!!!
אני לא יגרום להם לסבול
כמו שלי נותנים!!
אני לא ימרר להם את החיים
אני לא יראה אותם סובלים!!
אני לא יגרום לחיים שלהם להיות רעים
אני לא יהיה כמותם!!!
הם לא יהיו מסכנים..
הם יצאו יבלו יהנו מכל אותם שנים!!
אני לא יעשה להם דווקא
אני יהיה שונה!!...
ה' בבקשה אל תתן לי להתנהג באותה הצורה.
תן לי לחיות אחרתת..
תן לי לעזוב את הבית ולהראות להם שאני בוגרת!
תן לי לברוח... לעזוב הכל!
תן לי ללכת ולהפסיק לסבול!!!!!!!
תעביר לי תזמן.. כמה שיותר מהר
שכל זה כבר יגמר.
יאא עצוב מאמי רואים שזה בא מהלב
תהיי חזקה מתוקה יהיה טוב
יש תקופות אבל הכל עוברר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה יעבור כשאני יעזוב!!!
וזה לא תקופות זה תמיד
ותודה.
מאמי זה כן תקופות .. אני מבטיחה לך שמתישהו זה יעבור
זה כלכך יפהה.. את כותבת מדהיםם!!
ואו..איזה עצוב
בא לך לספר מה קרה ? \=
אני יכולה להגיד לך שזה לא תקופות כי זה לא רק חודש זה כבר לפחות כמה שנים טובות..
אמממ רגע.. כן מאז שנולדתי.
נמאס לי לחיות לנצח "תינוקת"
-זוהר- ותודה...
ואוו מאמי איזה עצובבב
את גרמת לי לבכות עכשיו.. זה ממש מרגש מה שכתבת
רואים שזה בא מהלב..
אל תדאגי אני בטוחה שהכל יהיה בסדר..
כולם מרגישים ככה לפעמים, אבל זה עובר..
אני לא מומחית בזה או משהו אבל גמאני מרגישה ככה לפעמים, ובגלל זה אני מנסה לעשות דברים שאני אוהבת שגורמים לי להיות מאושרת..
דברים שמרחיקים ממני את כל העצב..
אני לא יודעת אם זה יעזור לך.. אבל תנסי..
אוהבת רחלוש =]]
ומקווה שהכל יהיה בסדר..
זורייי. . . .
אמרתי לך ואני יגיד לך שוב הכול תלוי בך
את צריכה לנסות להתגבר להנות מהחיים
לא לשקוע בעצב שאחד שלא שווה אותך גרם לך
תחייכי גם עם רע תצחקי בלי סיבה!
תצאי להנות ולבלות להשתחרר קצת מהכול
אני בטוחה שתרגישי יותר טוב
והכול יהיה בסדר בובה-הכול לטובה
תאמיני שיהיה טוב
ויהיה:]
תשמרי על החיוך
כי מישהו עוד יכול להתאהב בו...
דבריתייי
לפ יוווו
מור'צי 😊
זה לא קשור לאפחד שאני אוהבת...
קווקיי
איזה מרגש ועצוובב =[[
אני מביינהה אותךךך מאמיי שלליי
ואין לי הרבה מה להגיד לך..
רק שאת צודקקתת
ואני מאחלת לך ההמוןן הצלחחהה בהמשךך..
אם בא לך לדבר אני תמיד פה מאמו'שש =]]
יהיה טוובב,, מוווואההההה
-דניאלו'ש-