רוצה אותך כאן איתי,
רוצה כבר שתהיה שלי..
עד מתי אפשר כבר לסבול ?
איך אפשר את האהבה לא לזכור ?
למה הכל כל כך שונה בלעדייך ?
ולמה תמיד יוצאות לי דמעות כשאני חושבת עלייך ?
מתי כבר תהיה איתי ?
ותחבק ותנשק אותי | ;
מקווה כל כך שזה יקרה,
ושזה לא סתם עוד ציפייה,
שבסופה – ישנה אכזבה.
כבר נמאס לי מהכל ..
מתי תתן לליבי מנוחה ,
ותכניס לו קצת שמחה ?
כי כל מה שהרגשתי עד עכשיו,
זה רק עצב בגללך ..
איך אשכח אותך עכשיו,
קשה לי כל כך ..
למה בכלל הופעת בחיי ?
ואיך נכנסת לליבי כך,
בלי שום תנאי..
למה תמיד באהבה צריך לסבול ?
זה אמור להיות רגש גדול ,
שאיתו אני אמורה לשמוח..
ושיהיה לי הרבה כוח .
אך עם האהבה הזאת ?
הכל שונה !
איך אפשר כך שאתה לא אוהב ?
עד מתי תהיה אי שם בליבי ..
ותביא רק עצב לעצמי..
קשה לי כ"כ בלעדייך , תבין ..
שאני חושבת עלייך תמיד .
אין דקה שאין לי אותך בראשי ..
ותמיד חושבת על מה שיקרה כשנהיה יחד ..
והאם הכל יהיה מושלם,
וייעלם לי כל הפחד ?
אני רוצה כבר לדעת את העתיד,
אם אני אהיה איתך תמיד ..
ומתי כבר יבוא האור,
שיאיר את דרכי אלייך..
ושאותי תאהב,
למרות שהיה לי כל כך כואב ,
בלעדייך ........ [?]
תגיבו .
מקווה שאהבתם .. [ ;
יאו זה ממש יפה חיימשלי
אתת כבר יודעת כמה אני חושבת שאת ילדה כישרונית ברמות
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו זה ממש יפה חיימשלי
אתת כבר יודעת כמה אני חושבת שאת ילדה כישרונית ברמות
תודה יפה שלי 3>
וכן,
אני יודעת 😂
כי שיגעת אותי עם זה XD =
QUOTE (שלומיתי144 @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) יאו זה ממש יפה חיימשלי
אתת כבר יודעת כמה אני חושבת שאת ילדה כישרונית ברמות
תודה יפה שלי 3>
וכן,
אני יודעת 😂
כי שיגעת אותי עם זה XD =
כי אני אומרת רקרקרקרקרקרק תאמת;]
מהמםםם ועצובב ממש אהבתי
יש לך את זה מאמי תמשיכי לכתוב
ואת יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/01/2007) מהמםםם ועצובב ממש אהבתי
יש לך את זה מאמי תמשיכי לכתוב
ואת יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה רבה רבה 😁
גם את 😊
מוואה
ממש יפהההה
אבל עצוב:[
תיהיה חזקה בובה יהיה טופ
הכול לטובהה
תשמרי על החיוך כי זה הכי חשוב
תמיד פה בשבילךךךךך:]]
לפ יווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 11/01/2007) ממש יפהההה
אבל עצוב:[
תיהיה חזקה בובה יהיה טופ
הכול לטובהה
תשמרי על החיוך כי זה הכי חשוב
תמיד פה בשבילךךךךך:]]
לפ יווו
מור'צי 😊
תודה בובה,
את צודקת .
אבל לפעמים אי אפשר 😢
מאמי שלי דבר ראשון את כותבת מהממממם!
דבר שני.. תתקרבי אליו ואז אולי תנסי לדבר איתו....
חבל לוותר על משו שאת לא בטוחה ב-100000% שזה לא הדדי...
(וכל עוד את לא שומעת את זה ממנו זה לא בטוח!!!!)
תדעי שמה שצריך לקרות קורה בסווף=] ותמיד הסוף טווווווב😊
מוווווווווואה
בהצלחה
ופה בשבילללללללללך
*מאיה*