יש בי פחד, פחד לא מובן
יש בי דחף, דחף מסוכן..
יש בי רגש, רגש מבלבל
רגש שחדר לי עמוק לתוך הלב
אני רוצה אותך, זה כבר מובן
אתה הופך להיות יותר ויותר חשוב לי, ככל שעובר לו הזמן
אני אוהבת, כבר לא מנסה להסתיר
מה שקרה כבר לא ניתן להחזיר,
אני אוהבת, אוהבת באמת
רוצה שתראה את כל מה שיש לי לתת..
אני רוצה לצעוק, אך לפתע לוחשת
אני רוצה לצרוח, אך הצרחה נאגרת,
נאגרת לה עמוק בפנים, ולא יוצאת
נשמרת בתוך תוכי
אני שומרת אותה אך ורק לעצמי
ואולי.. אולי מתישהו תדע, או תשמע
תקשיב לאותה לחישה
היא עלולה מתישהו להפוך לצעקה..
וואי רותם זה ממש ממש יפה !!!
אהבתי נורא 😊
תמשיכי לכתוב ת מ י ד ! ונעלמת לי בזמן האחרון, דברי איתי .
אוהבת אותך.
^
חנושש
יפה שלייי..
התגעגעתתיי אלליךךך המון!@#
אממ שמחה שאהבת בובי
ותודהה רבההה לךך =]
ממ שלחי הודעה כשיבוא לך.. חעחע
מווואעעעע
פשוט מדהיםםםםם
מלא ברגש
ובעוצמהה
מצליחה לרגש כל פעם מחדשש
אהבתי נוראאאאא
לפ יוווו
ואני פה בשבילך את יודעת...
לכל דבררר
מור'צי 😊
מדהיים ומרגששש
יהיה טוב מאממיי
מוווווואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (פיקולו @ 11/01/2007) פשוט מדהיםםםםם
מלא ברגש
ובעוצמהה
מצליחה לרגש כל פעם מחדשש
אהבתי נוראאאאא
לפ יוווו
ואני פה בשבילך את יודעת...
לכל דבררר
מור'צי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רותמיי!!
מאמי זה מההההממם!
ואולי באמת כדי שתצרחי? שתגידי מה שאת מרגישה?!
אולי ייצא לך משו טוב מזה 😉
מוווווווואה ופה בשבילך!
מאיה