רוצה שתחבק אותי,
שתגיד שהכל יהיה בסדר.
מרגישה כל כך בודדה,
פתאום בלעדייך אני ריקה.
זה כואב שפתאום כך זה נגמר
זה כואב שיצאת כך מחיי
זקוקה רק לעוד מבט חם ואוהב
רק לעוד נשיקה מתוקה,
שתגבור על הכאב.
רוצה אותך פה איתי,
רוצה שתחזור ותהיה לצידי.
כי בלעדיך?
מה שווים החיים שלי?!
😢
קרה משהו איתו ? או שסתם בכללי ?
😢
יא, איזה יפה אהבתי ,בתאלי ..
מזדהה רצח 😢
עצווביי =[[
אל תדאגי יהיה טוב מאמו'ש
אם את צריכה משו אני פה.. =]]
מוווואהה
-דניאלו'ש-
בתאלי מה קרה ?
וזה יפה, עצוב נורא 😢 מזדהה עם חלק .
בתוששששש
שמחה שהסתדר לפפפ
לפ יווו
מור'צי 😊
יאאאא בתאלווווווווש מהמם רצחחח!
שמחה שהסתדררר
וגמני הזדהיתי ברמות 😉
מווווווווואה ענקית!