את המכתב הזה כתבתי במהלך שיעור ביום שני,
כאשר הבנתי שכבר אין לי כוחות.. ואני מעדיפה להיפרד מהאהבה הזאת שהורסת אותי . . . . .
לדובי - שלי [ ? ! ] . . . 3/> , , !
דובי [ לא ] שלי ,
טוב ... אז אני צריכה לכתוב לך ואני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל
אני רק יודעת שאני צריכה לכתוב לך כדי להיפרד ממך
להיפרד מהאהבה הזאת , , 3/> !
לפני כמה דק' נפתחו לי העיניים - הבנתי, קלטתי ואח"כ הפנמתי ...
שכבר אין לי למען מה להילחם ..
כמו שהאהבה הזאת התחילה לפני כמה חודשים היום היא נגמרת !
4 חודשים של אהבה & אכזבה , צחוק & בכי , שמחה & עצב ...
אבל בעיקר 4 חודשים שלנו , של דובי & דובנת !
קשה לי פתאום לדבר עלייך ולפנות אלייך בלשון עבר ,
כי עד לפני כמה דק' היית ה-הווה שלי ועכשיו אני יודעת שאין לנו עתיד !
"זה הזמן להתחיל ל ה מ ש י ך , מאמי אני נפרדת עכשיו וזה כואב לי פחות"
ויותר לא זולגות לי דמעות ויהיה חיוך גדול על הפנים שלי..
תודה לך, תודה על תקופה מאוד חשובה בחיימשלי,
יש לך חלק עצום בחיימשלי גם אם אף אחד לא רואה או שם 3> לזה !
כי התבגרתי יותר והבנתי ה-ר-ב-ה יותר .
אף אחד לא ידע מזה להיות ק*צ*ת איתך, ורק אני יודעת מה זה היה להיות ה*ר*ב*ה בלעדייך !
אולי חשבתי או שבעצם ניסיתי להכניס לעצמי לראש שלא משנה כמה אתה ילד,
ולא משנה שאנחנו באותה שכבה, חשבתי שאתה שונה מכל החברים שלך ...
אני יודעת שאתה שונה מהם לפחות בקצת .. אבל יש בך חלק עצום שכל כך דומה להם,
ואין לי כוח להילחם למען האהבה הזאת יותר, אין בי כוח להילחם נגד כולם ובעיקר נגדנו !
מאחלת לך מכל הלב שתמצא את ה-אחת שתידע להעניק לך ושאתה תידע להעניק לה,
את כ ל האהבה שיש בך ואת כל הטוב שיש בך, כי אני יודעת שיש !
אז כאן אני נפרדת ממך, ואני יודעת שלשנינו זה קשה ...
ואני יודעת שמבחוץ הכל יהיה כ-מ-ע-ט אותו דבר, אבל בעצם לא יהיה דומה כלל ..
אני יודעת שעוד תחפש אותי, אבל אתה לא יודע שאני כבר לא אהיה פה כשלך יפול האסימון ...
ותתחיל להבין כמה שאני חסרה ל-•-ך !
מדובנת - שלך [ ? ! ] . . . 3/> , , !
3>
3>
3>
3/> 3/> 3/>
" כי כל הקסם שהיה - התפוגג "





