לידורי שלייייייייי(:
תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!!!!!!!!
1.מי שפוגע בך יש לו עסק איתי...יש מבין?!
2.אני לא רוצה שתהיי עצובה ב=ח=י=י=ם כי חיים רק פעם אחת!!!!
3.אני פה ת-מ-י-ד- בשבילך...בכל מצב...!!!!!!!
דברי איתי באיסי....
אוהבת אותך המוווווווווווווווווווווווווווווון
-יסמיני:]-
איזה ייפפה מאמיי
אל תדאגי מאמי הכל יהיה טובב =]]
אם את צריכה משוו אני פהה
מוווווווואהה
-דניאלו'ש-
מדהיםםם
את רושמת ממש יפההה
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוו
ויהיה בסדר רק תאמיני בזההה
פה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
לידוריייי זה כלללל כךךךךךךךךךך מהמםםם ,מרגש.
וזה כאילו נכתב עליי.
כפרההה עלייךךךךךךךךך
ולידורי עם את צריכה משו אני באייסי .
לווווש 3>,
מקווה שזה בסדר שנכנסתי.. חח
נראה לי שאני יודעת על מי את מדברת.. אבבבל אנ'לא בטוחה.. אז אני כבר ידבר איתךך..!@#
לא משנה מה זה--> יהיה טוווב מאמי..😊
ודברייי איתי, שתפי אותייי אני רוצה לעזורר לךךך! את לא חייבת, אבבבל אם את רוצה תדעי שאני פפה ת=מ=י=ד..
תפנימיייי כבבבבבבבר 😉
אני אוהבבבת אותך ואת חשובבבבה לללי, את יודעת את זה.. נכון..!? יופי:]
את..!? ה-=-כ-=-ל
איךך היה המבחןןן במתמטיקה מאמייי..?
שובבבב==>
א ו ה ב ת א ו ת ך מ ו ש ל מ ת
טוווווש 3>
QUOTE (-יסווו- @ 09/01/2007) לידורי שלייייייייי(:
תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!!!!!!!!
1.מי שפוגע בך יש לו עסק איתי...יש מבין?!
2.אני לא רוצה שתהיי עצובה ב=ח=י=י=ם כי חיים רק פעם אחת!!!!
3.אני פה ת-מ-י-ד- בשבילך...בכל מצב...!!!!!!!
דברי איתי באיסי....
אוהבת אותך המוווווווווווווווווווווווווווווון
-יסמיני:]-
יסמיני ((:
זה לא מישהו שפגע בי זה מקרה שקרה לפני הרבה שנים והוא עדיין נמשך..
יהיה טוב בעזרת השם 😊
QUOTE (סקסי-ליידי @ 09/01/2007) איזה ייפפה מאמיי
אל תדאגי מאמי הכל יהיה טובב =]]
אם את צריכה משוו אני פהה
מוווווווואהה
-דניאלו'ש-
תודה דניאלי ((:
QUOTE (פיקולו @ 09/01/2007) מדהיםםם
את רושמת ממש יפההה
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוו
ויהיה בסדר רק תאמיני בזההה
פה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
מאמינה 😊
תודה מורי ((:
QUOTE (oshritsa @ 09/01/2007) לידוריייי זה כלללל כךךךךךךךךךך מהמםםם ,מרגש.
וזה כאילו נכתב עליי.
כפרההה עלייךךךךךךךךך
ולידורי עם את צריכה משו אני באייסי .
אושריתי תודה יפתי [:
QUOTE (רוווותמיXD @ 09/01/2007) לווווש 3>,
מקווה שזה בסדר שנכנסתי.. חח
נראה לי שאני יודעת על מי את מדברת.. אבבבל אנ'לא בטוחה.. אז אני כבר ידבר איתךך..!@#
לא משנה מה זה--> יהיה טוווב מאמי..😊
ודברייי איתי, שתפי אותייי אני רוצה לעזורר לךךך! את לא חייבת, אבבבל אם את רוצה תדעי שאני פפה ת=מ=י=ד..
תפנימיייי כבבבבבבבר 😉
אני אוהבבבת אותך ואת חשובבבבה לללי, את יודעת את זה.. נכון..!? יופי:]
את..!? ה-=-כ-=-ל
איךך היה המבחןןן במתמטיקה מאמייי..?
שובבבב==>
א ו ה ב ת א ו ת ך מ ו ש ל מ ת
טוווווש 3>
טושי ((:
ברור שזה בסדר..!
אוהבת מ-ל-א-מ-ל-א-😛
תודה על הכל 😊
מהמם כמו כל דבר שאת כותבת 😊
אוהבת אותך 3>
QUOTE (MaaaMz @ 09/01/2007) מהמם כמו כל דבר שאת כותבת 😊
אוהבת אותך 3>
ליאני תודה יפה שלי ((: את כ"כ חמודה..!
אוהבת אותך 😛