אהבתי ואוהב לעולמים ,
אבל אהבה זה לא הכל בחיים
איך בשניה אחת הכל השתנה
כבר לא הייתה אהבה
מישהי אחרת לקחה את ליבך
כישפה אותך בשתי עינייה
איך אהבתי רק אותך
ה' ידע
אתה נשבעת לי שקרים ,
אין עוד אהבה :/
שיחקת לא בי ,
אלא בליבי
למה הכל צריך לבוא בפיתאומיות?
כן אני יודעת צריך לקבל את החיים כמו שהם
ולהגיד תודה .
אבל זה קשה , לראות אותך עם אחרות
והלב נשבר כל פעם מחדש |=
לשמוע את השם שלך ? עושה לי חור בלב !
עכשיו ? כבר לא
מצאתי אהבה חדשה ואני יתגבר על הישנה שזה אתה
אני מבטיחה שאתה תשלם על זה
ולטובתך [?]
תשתנה ומהר !!!
אני לא מכירה הרבה בנות שאוהבות בנים כמוך
זה שאתה יפה מבחוץ זה לא אומר שאתה יפה מבפנים
כבר לא אוהבת , אתה לא במחשבות ולא בלב (:
יש לי חלום על אהבה אמיתית .
החלום הזה יתגשם ואני יוכיח לכולם שאני מסוגלת לאהוב !





